Oliks se bb-Tiina raskaana?

• Viestiketjun aloittaja lapsia nukuttamassa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lapsia nukuttamassa:
No tsiisus... Mitä sen äijä sano? Toivottavasti se Tiina lähtee kotiin sieltä, ihan vaikka sen äijänsä takia.
No oli ihan mielissään, et todella hieno juttu =). Sitä haastateltiin bb extrassa ja olihan se polleena =). ilmeisesti ovat aika kauan yrittäneet lasta, näin ainakin ymmärsin (puolella korvalla kuuntelin).. Hän sanoi, että tiina tekee kuten tahtoo, et jää taloon tai tulee pois.. Ja että hyväksyy sen, mitä tiina päättää..

...
Siis mitä se kuitenkaan haittaisi vaikka hän jäisi vielä taloon? Kun eihän alkuraskaus aiheuta mitään toimenpiteitä tms., niin olkoon siellä jos haluaa! Ei kai se ole niin vakavaa jos yksi ei pysty juopottelemaan...

erin- harmaana
no kyllä mun ukko sano et ei tiiä olisko sitten myöhemmin enää vastassa halailemassa jos olisin tuossa tilanteessa ja jäisin taloon... mut en mä kyllä jäiskään. todellakaan. haluaisin jakaa nuin ison asian oman rakkaan kanssa!

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Niitti:
no tottakai saa jäädä taloon! mitä väliä vaikka raskaana onki? ei pysty ymmärtää.
Ei kai se raskaus mikään nopeasti kuolemaan johtava sairaus ole? Kauankos niiden pitää siellä talossa olla?

...
Alkuperäinen kirjoittaja erin- harmaana:
no kyllä mun ukko sano et ei tiiä olisko sitten myöhemmin enää vastassa halailemassa jos olisin tuossa tilanteessa ja jäisin taloon... mut en mä kyllä jäiskään. todellakaan. haluaisin jakaa nuin ison asian oman rakkaan kanssa!
Tätä en kyllä oikein ymmärrä, johtuu varmaan siitä ettei minun mieheni ole ikinä raskauden alussa mitenkään ihmeemmin siitä vouhottanut...

A shadieeyah
on raskaana..

mut aika mielenkiintosta..et onkohan se tienny raskaudesta kuitenkin etukäteen kun kuitenkin kaikki muut naiset varautu siteillä ja tamppooneilla sinne..mut tiinalla ei ollut yhtään niitä mukana..

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
on raskaana..

mut aika mielenkiintosta..et onkohan se tienny raskaudesta kuitenkin etukäteen kun kuitenkin kaikki muut naiset varautu siteillä ja tamppooneilla sinne..mut tiinalla ei ollut yhtään niitä mukana..
Itse asiassa, Tiina oli muille ihmetellyt miksi nämä ottivat omia mukaan, kun talo 'tarjoaa' siteet ja tamponit. Tämä siis silloin kun olivat taloon juuri tulleet ja Tiina odotteli menkkoja alkavaksi.

Yhteistyössä