S
Sinisilmä
Vieras
En itse seuraa ollenkaan bb:a, mutta kiinnosti se Tiinan raskaus ja nyt huhutaan raskauden olleenkin jokin juonikuvio ja että Tiina palaa takaisin bb-taloon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sinisilmä:En itse seuraa ollenkaan bb:a, mutta kiinnosti se Tiinan raskaus ja nyt huhutaan raskauden olleenkin jokin juonikuvio ja että Tiina palaa takaisin bb-taloon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä olet moista kuullut?Eiköhän tuo ollut oikeesti paksuna..en jaksa muuta uskoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä olet moista kuullut?Eiköhän tuo ollut oikeesti paksuna..en jaksa muuta uskoa![]()
sori, minusta PAKSUNA on todella ruma sana käyttää raskaana olevasta naisesta :| itse ainakin olen raskaana,en paksuna![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sinisilmä:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä olet moista kuullut?Eiköhän tuo ollut oikeesti paksuna..en jaksa muuta uskoa![]()
sori, minusta PAKSUNA on todella ruma sana käyttää raskaana olevasta naisesta :| itse ainakin olen raskaana,en paksuna![]()
![]()
No älä ota niin vakavasti! Minulle toivotellaan jatkuvasti "voi paksusti!" -tyylisiä kommentteja.