Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja auts:on se huomenna alkamis aikaa en muista.. sitten on myös vastaava kirppari ala-asteen kouluklla
Alkuperäinen kirjoittaja Belles:Katos, on täällä näköjään muitakin äitejä Hollolasta/Lahdesta...Terve vaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Heippa vaanEn asu ihan siellä, mutta lähellä kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Belles:Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Heippa vaanEn asu ihan siellä, mutta lähellä kuitenkin.
Sori, automaattisesti sitä lahtelaisena olettaa, että jos joku on Päijät-Hämeestä, on joko Lahdesta tai "vähintään" Hollolasta.
Sulle noita lapsia on jo ehtinytkin tulla... Mulla vasta ensimmäinen tulossa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaa mä kuulin että 9.30 olis MLL:n.
Ala-aste on kunttiksessa,mc donaldsista ohi mäkeä alaspäin niin tulee vastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä alue käsittää alueen Salpakangas?! Monesti miettiny Lahtea tuntevana mutta kuitenkin ihan ulkopaikkakuntalainen....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä alue käsittää alueen Salpakangas?! Monesti miettiny Lahtea tuntevana mutta kuitenkin ihan ulkopaikkakuntalainen....
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Onhan meillä ihan kiva katrasOnnea odotukseen!
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Siis Salpakankaan ala-asteella on kirppis?
Vai yläasteella?
Vai missä?!
Vai yläasteella?
Vai missä?!
Vai yläasteella?
Vai missä?!
Alkuperäinen kirjoittaja Belles:Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Onhan meillä ihan kiva katrasOnnea odotukseen!
Kiitos. :heart:
auts: Missäpäin Hollolaa asustelette? Me asuimme ennen Kolmenässänkujalla, kun olin siinä isossa Sparissa töissä, nykyään ko. marketti ei taida enää olla edes pystyssä. Nyttemmin asumme Lahden Ahtialassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Siis Salpakankaan ala-asteella on kirppis?
Vai yläasteella?
Vai missä?!
Ala-asteella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Siis Salpakankaan ala-asteella on kirppis?
Vai yläasteella?
Vai missä?!
Ala-asteella![]()
9.30 ----> mihin asti? Vai pitääkö mun olla siellä tasan silloin, kun kaikki on rynnimässä sisälle viemään parhaat päältä?![]()