Olikohan toi Savannan ylipitkä banni nyt ihan aiheeton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Saisko tänne rajotuksen et kuinka monta alotusta voi tehdä vuorokaudessa?

tuossa nyt ei ole päätä eikä häntää.

Miks ei? Palsta vois olla alkuun täynnä yhden alotuksia ja sit ne loppuis - edelleen vois vastailla ketjuihin normaalisti vaikka saldo oliski jo täys

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Saisko tänne rajotuksen et kuinka monta alotusta voi tehdä vuorokaudessa?

tuossa nyt ei ole päätä eikä häntää.

Miks ei? Palsta vois olla alkuun täynnä yhden alotuksia ja sit ne loppuis - edelleen vois vastailla ketjuihin normaalisti vaikka saldo oliski jo täys

mun mielestä savanna ei tee juuri sen enempää aloituksia ku muutkaan, aiheet ja sanavalinnat sattuu olemaan sellaisia että niistä riehaannutaan oikein urakalla ja ne pysyy etusivulla pitkään.

Ennen pidin tätä ihan älyvapaana hoopojen paikkana, mutta nt kun Savannan sekopäisen elämän aukirepiminen (hänen omasta toimestaan) on loppunut, kiitos porttikiellon, ymmärrän että täällähän on fiksuja ihmisiä ja normaalia porukkaa. Ne Savannan epävakaata persoonallisuushäiriötä uhkuvat aloitukset sai koko palstan vaikuttamaan sairaalta.

Ei ollut sanavalinnoista tai kieliopista kiinni!

Jos on yrittänyt itsemurhaa, on kotiväkivaltaa, on ollut suljetulla osastolla, on monta eri mielialalääkitystä päällä joita ei kuitenkaan syö säännöllisesti, on lapsia huollettavana, riitaa miehen kanssa, ei tosiaan ole kieliopista kiinni että vaikuttaa sekopäältä!!!

Mä oon joskus erehtynyt avaamaan noita Savannan aloituksia, mutta en ole kyllä ikunaan vastannut. Jos jättäisi muutkin kommentoimatta niitä turhaakin turhia aloituksia, niin voisi rouva vähän rauhoittua. Mutta kummasti näyttää tulevan usein monen sivun mittaisia juttuja :headwall: Ihmettelen, kun niin moni tuntuu olevan kyseistä henkilöä vastaan?

Yhteistyössä