Sitten,kun hänellä on taas banni loppu niin etusivu varmasti täyttyy kaikista aloituksista,kun hänellä on niin paljon kerrottavaa.
Sitä odotellessa
Sitä odotellessa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Sitten,kun hänellä on taas banni loppu niin etusivu varmasti täyttyy kaikista aloituksista,kun hänellä on niin paljon kerrottavaa.
Sitä odotellessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:Pysyis vaan poissa, täällähän on ollut ihanan rauhallista suorastaan..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Täällähän ollaan jo Savannasta ihan huolissaan! Savanna takaisin!! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kuin pitkä banni sillä sitten on?
Mun pisin on kk. Muistaakseni.
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Joo on kyllä palsta ollut rauhallisempi ja ehkä mielekkäämpikin kun Savanna on ollut poissa kuvioista.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kuin pitkä banni sillä sitten on?
Mun pisin on kk. Muistaakseni.
Mistä sä niin pitkän sait?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Joo on kyllä palsta ollut rauhallisempi ja ehkä mielekkäämpikin kun Savanna on ollut poissa kuvioista.
Melko samoilla linjoilla olen sun kanssa =)
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:miten helevetissä voi saada kuukauden, kun mä en ole saanu päivääkään edes yrittämällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Joo on kyllä palsta ollut rauhallisempi ja ehkä mielekkäämpikin kun Savanna on ollut poissa kuvioista.
Rauhallisempi ja samalla paljon tylsempi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Joo on kyllä palsta ollut rauhallisempi ja ehkä mielekkäämpikin kun Savanna on ollut poissa kuvioista.
Rauhallisempi ja samalla paljon tylsempi.![]()
Kauniita ja rohkeita voi seurata telkkaristakin =)
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Onha hää tänään ainakii kirjautunu
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:miten helevetissä voi saada kuukauden, kun mä en ole saanu päivääkään edes yrittämällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Onha hää tänään ainakii kirjautunu
Bannissa pystyy kirjautumaan ja lähettelemään yv:tä mut ei pääse kirjoittelemaan palstalle.