Oliko vähän friikki äiti eilisessä Lapsityranneissa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lapsityrannit on hauska sarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lapsityrannit on hauska sarja

Vieras
Katoin juuri eiliset lapsityrannit levyltä ja voi hyvä ihme, millainen siisteys- ja vaatefriikki se äiti oli. Ei käy maastokuvioiset trikoohousut ja valkoinen tekstipaita keskenään. Kaikille lapsille pakosta samanlaiset vaatteet päälle, vaikka kuinka kutittaisi ja olisi inhottava. Ja mikä määrä vaatteita siellä talossa oli. Hauskinta oli se, että niillä lapsilla oli siinä loppu"huipennuksessa" ihan järkyttävät vaatteet päällä.

Aina välillä herää kysymys, että miten ihmeessä muuten jollainen palomies/ensihoitaja-miehellä ja oliko se vaimo nyt töissä jossain jätskibaarissa tms? voi olla varaa neljään lapseen, tuollaiseen taloon ja vielä järkyttävään määrään vaatteitakin. Velaksiko ne siellä elävät?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja helluinen mies olis halunnu viettää aikaa vaimonsa kans, mutta sen piti vaan siivota ja puunata jo muutenkin siistiä taloa... :/

Joo, aamukahteen...
Ja se sai hepulit, jos joku käveli matolla, jonka se oli just imuroinut. Kun imurinjäljet eivät enää näkyneet. Herranjestas sentään.
 
Joo, mä myös ihmettelin et mistä rahat siihen kaikkeen. Niillä oli meinaan kaunis koti ja vaatekaappi ja lipastot täynnä lasten vaatteita ja muutenkin näyttivät RIKKAILTA ja sit tosiaan se mies oli joku ensihoitaja ja sitä mä en edes nähnyt jos siinä sanottiin et se äiti oli töissä jossain jäätelöbaarissa?!
Ei se äiti mikään friikki ollu, se oli vaan kasvatettu tunnolliseksi ja täydelliseksi naiseksi niinkuin vielä valitettavasti monessa perheessä tytöt kasvatetaan. Ne oli kyl supersuloisia ne lapset!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heippa:
Joo, mä myös ihmettelin et mistä rahat siihen kaikkeen. Niillä oli meinaan kaunis koti ja vaatekaappi ja lipastot täynnä lasten vaatteita ja muutenkin näyttivät RIKKAILTA ja sit tosiaan se mies oli joku ensihoitaja ja sitä mä en edes nähnyt jos siinä sanottiin et se äiti oli töissä jossain jäätelöbaarissa?!
Ei se äiti mikään friikki ollu, se oli vaan kasvatettu tunnolliseksi ja täydelliseksi naiseksi niinkuin vielä valitettavasti monessa perheessä tytöt kasvatetaan. Ne oli kyl supersuloisia ne lapset!

ehkä olivat perineet rahaa tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
amerikassa on kaikki isompaa ja halvempaa :) talot on isompia ja halvempia, varsinkin näin taantuman aikaan .tosin en tiedä milloin nuo jaksot on kuvattu.

Eiköhän nämä ole pari vuotta vanhoja jaksoja.
 

Yhteistyössä