L
Lapsityrannit on hauska sarja
Vieras
Katoin juuri eiliset lapsityrannit levyltä ja voi hyvä ihme, millainen siisteys- ja vaatefriikki se äiti oli. Ei käy maastokuvioiset trikoohousut ja valkoinen tekstipaita keskenään. Kaikille lapsille pakosta samanlaiset vaatteet päälle, vaikka kuinka kutittaisi ja olisi inhottava. Ja mikä määrä vaatteita siellä talossa oli. Hauskinta oli se, että niillä lapsilla oli siinä loppu"huipennuksessa" ihan järkyttävät vaatteet päällä.
Aina välillä herää kysymys, että miten ihmeessä muuten jollainen palomies/ensihoitaja-miehellä ja oliko se vaimo nyt töissä jossain jätskibaarissa tms? voi olla varaa neljään lapseen, tuollaiseen taloon ja vielä järkyttävään määrään vaatteitakin. Velaksiko ne siellä elävät?
Aina välillä herää kysymys, että miten ihmeessä muuten jollainen palomies/ensihoitaja-miehellä ja oliko se vaimo nyt töissä jossain jätskibaarissa tms? voi olla varaa neljään lapseen, tuollaiseen taloon ja vielä järkyttävään määrään vaatteitakin. Velaksiko ne siellä elävät?