oliko toinen raskaus helpompi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kirsuli

Aktiivinen jäsen
07.05.2006
1 698
0
36
vai "vaikeampi "kuin ensimmäinen ?Mulla ehkä helpompi kun itse paljon rauhallisempi ja tietää suunnlleen mikä on meininki. :) Tosin on väsyneempi kun jo 1 lapsi ja ikääkin 6 vuotta lisää (36). Mut nyt otan esim.ulkonäköpaineita vähemmän kun tiedän et tästä palautuu jne.osaan ottaa iisimmin enkä vaadi itseltäni liikoja.

kun esikko kuoli kohtuun rv 41 niin toinen raskaus meni pelätessä.Muutenkin mitä enemmän raskauksia on ollu niin myös vaivoja on ollu enempi ja alkanu aiemmin. =) Mutta nyt ei ainakaan tää neljäs raskaus oo viä yhtään vaivainen,olo on kun ei oliskaan raskaana.Viikkoja nyt 16+2. Viimeks alkoi liitos ja issias kivut rv 20. Nyt tosin tässä välissä pelasin ringettee,kävin salilla jne,että kuntokin kerkes kohentuun. :D

mulla ensimmäinen raskaus 2v5kk sitten oli aivan tajuttoman helppo. Ei mitään oireita, ei vaivoja, ei mitään.. elämäni kunnossa olin koko ajan.
no nyt toinen raskaus loppu suoralla ja tässä on sit ollu kaikki vaivat ja oireet A:sta Ö:hön... kovia supisteluja myös todella paljon. Ehkä tuo esikoinenkin verottaa voimia, mutta on tää ainakin niiiin erilainen raskaus kun ensimmäinen.

Saa nähdä kuinka synnytys menee sit.Se oli kans esikoisesta ihan tajuttoman helppo ja nopea ja olin heti ihan kunnossa synnytyksen jälkee..onko tässäkin asiassa sit kaikki päin vastoin, toivottavasti ei

yksäiti+ hippu rv 36+3

Heips! Sain esikoisen 5 vuotta sitten ja raskaus oli helppo kuin mikä, synnytys kaamee. Tiesin olevani raskaanakin vasta joskus 11 raskausviikolla. Raskaudessa en tuntenut pahoinvointia enkä muitakaan vaivoja.
Tässä raskaudessa on ollut kaikenlaisia oireita. On ollut pohjatonta väsymystä, kuvotusta aamusta iltaan noin raskausviikolta 6 tähän päivään saakka. Jotenkin tuntuu, että ei olis enää niin paha olo? Tai sitten se on niin vain tänään ;). Ehkä ikäkin jo painaa :laugh:...

ei, mulla pahenee kerta toisensa jälkeen.
ekassa oli jo omat oneglmat, toisen kanssa samat ja tuli raskausbiabeteskin päälle-
kolmas meni kesken rv 13 ja oli vaikea siihen asti.
ja nyt neljättä odotan vasta rv 7+5 ja tää on ihan hel.vettiä |O
siltikin toivon että saan tämän kunnialla läpi ja keväällä vauvan syliin :heart:

eli en taida tämän jälkeen enään vauvasta haaveilla :ashamed: :|

Yhteistyössä