Oliko tää sopiva karppiateria 2-vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Ei toki, ois pitäny olla puoli lautasta pottumuusia, pieni muru sitä lampaanlihaa ja muutama viipaletta kurkkua ja tomaattia. Ja tietysti palan painikkeeksi viipale sekaleipää jonka päällä "sipaus kevytlevitettä" ja lasi rasvatonta maitoa.
:D :LOL: Tää on aina yhtä ratkiriemukas.

vieras
Metsis taitaa provoilla...
Onko mahdollista että allergiat helpottavat iän myötä? Aina ei tietty käy niin. Minulla on kaveri joka syö hirveä, possua, mustikoita perunoita, suolaa ja .... siinä se sitten taisikin olla.

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Metsis taitaa provoilla...
Onko mahdollista että allergiat helpottavat iän myötä? Aina ei tietty käy niin. Minulla on kaveri joka syö hirveä, possua, mustikoita perunoita, suolaa ja .... siinä se sitten taisikin olla.
:D :saint:

Jooh, anteeksi kun mulla on tylsää. Oli sillä poitsulla lautasella myös perunaa, mutta jätti sen syömättä niin kuin melkein aina. Sen sijaan söi paljon pihvejä ja siemeniä ja tomaattia, muita vähemmän.

Ja kyllä se saa riisi- ja maissinäkkäriä, joilla kyllä onkin sipaus Keijua. Juomana meni kalkkirikastettu riisimaito.

eikös
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
ainakin terveellisempi kuin mun vegaanilapsen riisimaito-porkkana-kurkkuviipale-riisidieetti :xmas:
Meillä oli lounaaksi riisiä, sienikastiketta ja soijaleikkeleitä. Ihan jees ateria.
Illalla tofuwokkia.
Kyllä ihan hyviä aterioita saa kaikenlaisilla ruokavalioilla elelevät.

Karppaaminen tappaa
Karppaaminen tappaa
Karppaaminen tappaa
Karppaaminen tappaa
Karppaaminen tappaa
Karppaaminen tappaa
Karppaaminen tappaa
Karppaaminen tappaa
Karppaaminen tappaa
Karppaaminen tappaa
Karppaaminen tappaa

Karppaaminen tappaa