E
en tajua
Vieras
viimeyönä mun luona oli mies, jonka kanssa vain juteltiin aamu 2 saakka. mies lähti kotiinsa ja me jatkettiin juttua aamu 4 asti messengerissä.
muistutin miehelle useaan otteeseen, että hänellä on aamulla töihin meno.
ja mites sitten aamulla olikaan käynyt... mies oli nukkunut tunnin pommiin.
oli laittanut fb:ssä yksityisviestin aamulla: "mahtava fiilis, nukuin pommiin tunnin". vastasin siihen, että no hei eihän toi tunti nyt NIIN paha asia oo, ellei pomo oo kauhea tiukkapipo. kysyin, että oliko työnantaja pahoillaan, johon tuli vaan viesti takaisin: "eipä tuo ollut hyvilläänkään!"..sen jälkeen ei ole kuulunut kerrassaan mitään.
siis mitä, onko miehellä oikeus olla mulle vihainen siitä, että hän itse on nukkunut pommiin ja myöhästynyt töistä?
muistutin miehelle useaan otteeseen, että hänellä on aamulla töihin meno.
ja mites sitten aamulla olikaan käynyt... mies oli nukkunut tunnin pommiin.
oli laittanut fb:ssä yksityisviestin aamulla: "mahtava fiilis, nukuin pommiin tunnin". vastasin siihen, että no hei eihän toi tunti nyt NIIN paha asia oo, ellei pomo oo kauhea tiukkapipo. kysyin, että oliko työnantaja pahoillaan, johon tuli vaan viesti takaisin: "eipä tuo ollut hyvilläänkään!"..sen jälkeen ei ole kuulunut kerrassaan mitään.
siis mitä, onko miehellä oikeus olla mulle vihainen siitä, että hän itse on nukkunut pommiin ja myöhästynyt töistä?