Oliko lahja miehelle typerä vai loukkasiko mies mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuuuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuuuu

Vieras
On siis jo viimetalvena etsinyt itselleen uutta laskettelupukua. Meinasi ennen joulua jo ostaa, mutta jäi siitä kiinni että hänen kokoaan ei enään ollut.
Tehtiin sitten lasten kanssa lahjakortti miehelleni. Nähtiin todellakin vaivaa lahjakortin askartelussa. Ostettiin pahvit, kuvat yms siihen.
En ostanut suoraan mihinkään liikkeeseen, kun vaikea sitten jos ko. liikkeestä ei mieluista olisi löytynyt, mutta naapuriliikkeessä olisi ollut.
Laitettiin korttiin mm. "tällä lahjakortilla voit ostaa lasketteluasun haluamastasi liikkeestä. Arvo 300 euroa" yms.

Meni ensin 5min ennekuin mies tajusi edes mistä on kyse. Reaktio oli todella vttumainen. Mies vaan tokaisi ilkeällä äänellä "no voi..haahaahaaa" tuijotti hetken korttia ihan kuin se olisi ollut joku pila. Selitin asiaa yms. Mies vaan oli että "no just joo".

Loukkaannuin TODELLA kovaa tuosta. Eikä tuo ollut todellakaan ainut lahja miehelle, vaan sai paljon muutakin. Ideana siis oli, että mä maksan hänelle sit sen puvun kun kumminkin mennään yhessä alennusmyynteihin jne.

no onhan tuo...

Eipä olis varmaan monella naisellakaan mieltä lämittäny tuo lahja, jotenkin kylmäksi jättää.

Omalta emännältä tuli lahjaksi lahjakortti jossa lahjana oli valinta jonka hän maksaa:
-Yhteinen elokuvateatteri-ilta
-Yhteinen illallinen ravintolassa

Itselleni tuo oli joulun paras lahja. Köyhä opiskelija kun olen.

Et loukannut, miehesi ei vain tajunnut heti tuota ideaa.

Itse olen mies, ja miesten ajattelumaailma on monesti niin suoraviivainen, että tuollainen mies ei heti tajua, että tuo itsetehty "lahjakortti" on tehty rakkaudella ajatellen.

Lahjasi ja ideasi oli todella mukava, varsinkin kun lapsetkin osallistui tuon lahjakortin tekoon.

Itse olisin otettu tuollaisesta lahjasta, järkevä ja hellyyttävä lahja.

• Tykkää
Reactions: bud
Lapsellinen mies. Meillä lahjat on tosi tärkeitä lapsille, me aikuiset laitetaan toisille jotain ihan pientä tai sit ei mitään. Näin aikuisena kun voi ostella mitä haluaa ja millon vaan niin ei joululla ole lahjojen vuoksi suurta merkitystä..

no onhan tuo...

Eipä olis varmaan monella naisellakaan mieltä lämittäny tuo lahja, jotenkin kylmäksi jättää.

Miten niin kylmäksi jättää, haloo!! tuo lasten kanssa askarreltu lahjakorttihan on todella hellyyttävä ja lämmin, lapset olleet mukana askartelemassa tuota lahjakorttia, itse olisin ollut onnellinen, sillä tuo lahja on rakkaudella tehty.

Ihan käsittämättömän lapsellinen ja typerä reaktio mieheltä, varsinkin jos tuo puku maksaa noin 300 e.

Minä sain kerran mieheltä itsetehdyn lahjakortin jossa luvattiin maksaa minulle päivä kylpylässä hoitoineen. Meillä oli silloin 6 kk vauva, ja idea oli että pääsen yksinäni rentoutumaan. Minusta se on todella ihana lahja.

Yhteistyössä