oliko isä mukana synnytyksessä?

  • Viestiketjun aloittaja gallub
  • Ensimmäinen viesti
minja87
juu oli ja mies sano on sanonu et oli hänen elämänsä tärkein hetki =)
mies itkikin synnytyksessä, oli ihanaa että mies oli tukena ja turvana =) :heart: =)
Ja oli tuosta ukkelista kätilöllekkin apua, mies haki kaapeista tavaraa ja pyysi hoitajan paikalle ja autto mua suihkuun ja yms. Ilman tuota omaa ukkooni en kyllä kestäis, kyllä se niin ihana on :heart:
 
äetyliini
olihan se, ihana tuki ja turva oli.. tosi hienoa että pääsi synnytykseen, oli nimittäin sillon vantaalla ja minä täällä joensuussa synnytin, mutta onneksi kerkesi ihan hyvin tulemaan.. :heart: :)
 
Adalmina
Oli mukana ja hieno homma olikin että oli :D
Eihän se paljon sen kivun kannalta väliksi ole, että onko mutta kyllä oli mukava ponnistusten välissä aina huutaa kovaaa ja purra miehen nyrkkiä :) Oli muutes aikamoiset jäljet jäljestäpäin katottuna :LOL:
Tulee seuraavaan synnytykseen kanssa, joka luultavasti tapahtuu joulukuussa. Ihan innolla odotetaan, sen verran mahtava tapahtuma elämässä.. :)
 
Oli mukana. =) Haluaa tulla elokuussa uudestaan. Tällä kertaa mainitsi myös ettei halua sitten nähdä sinne alapäähän ponnistusvaiheessa. Viimeksi kun "pakotin" hänet kurkkaamaan että onko tulossa kalju vaiko nukka-tukka vauva. :LOL:
 
Oli mukana. Hän oli alusta saakka tulossa mukaan, touhotti jo kolme kuukautta ennen laskettua-aikaa, että joko nyt, joko nyt. Kun sitten lopulta se päivä koitti (2 viikkoa la:n jälkeen), meni hetkeksi pupu pöksyyn, kun näki mun tuskat, eikä voinut auttaa. Kyllä hän kunnilla loppuun asti mukana oli, mutta sanoi vaan jälkeen päin, että itse ei olisi siihen pystynyt :) Lupasi tulla mukaan seuraaviinkin synnytyksiin, mikäli niitä tulee, sillä oman lapsen ensimmäinen kylvetys ja pienen, vain reilu tunnin ikäisen käärön sylissä pitäminen liikutti hänet kyyneliin asti.
 

Yhteistyössä