Oliko epäreilu "kuittaus" seksistä

Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Mutta varmaan kaikkien miesten mielestä seksiä on parisuhteessa liian vähän...

Tää oli mun mielestä aika idiootti lause. Toki jos teillä on seksiä jouluna ja juhannuksena vain, niin ymmärrän.

Alkuperäinen kirjoittaja tissipapu:
Ceridalia minäkin suosittelen! Meillä oli mies yliherkkä noille liukasteille, Ceridalista ei mitään oireita. Imetys niitä limakalvoja mullakin on kuivattanut. Huono idea ei olisi myöskään omega-7-valmistekuuri - auttaa limakalvojen kuivuuteen, mutta ei tietenkään mihinkään rakenteellisiin juttuihin.

Kyllä siitä varmaan olisi apua meillekin tähän kohtaan koska kivut siis nyt kovemmat kun imetän, eli johtuneet osin myös noista kuivista limakalvoista. Täältä kyllä saa vinkin asiaan ku asiaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Minulla on lantion luut ahtaat. Eli en voi synnyttää alakautta. Lantiotani ei ole edes kuvattu kun käsin tuntee että ei ole mahdollisuuksia alakautta synnyttää. Ja siis tutkimuksetkin on kivuliaita. :/ Tätä siis ei varmaankaan voi leikata.

Joo tuota ei varmaan pysty leikkauksella korjaamaan :( Mutta siis asiatonta mieheltä tuollainen, kun kerran tietää mikä on homma nimi!

saatko orgasmin tai kastutko ennen yhdyntää? onko teillä tarpeeksi esileikkiä että ehdit kiihottua valmiiksi...jos meinaan kuivaan pesään työntää niin en yhtään ihmettele jos sattuu.. ikinä en ole kuikkareita tarvinnut.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Minulla on lantion luut ahtaat. Eli en voi synnyttää alakautta. Lantiotani ei ole edes kuvattu kun käsin tuntee että ei ole mahdollisuuksia alakautta synnyttää. Ja siis tutkimuksetkin on kivuliaita. :/ Tätä siis ei varmaankaan voi leikata.

Joo tuota ei varmaan pysty leikkauksella korjaamaan :( Mutta siis asiatonta mieheltä tuollainen, kun kerran tietää mikä on homma nimi!

Kyllä hän sen itsekin kai sitten viimein tajusi että se loukkasi. :/

Alkuperäinen kirjoittaja tota tota:
saatko orgasmin tai kastutko ennen yhdyntää? onko teillä tarpeeksi esileikkiä että ehdit kiihottua valmiiksi...jos meinaan kuivaan pesään työntää niin en yhtään ihmettele jos sattuu.. ikinä en ole kuikkareita tarvinnut.

Ei ole kyse kiihottumisesta eikä esileikin puutteesta. Orgasmit on kyllä harvassa mutta sehän ei tähän kai taas liity? :whistle:

Se ei tarkoita sitä että kukaan muukaan ei tarvitse.

Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
Meillä seksiä n. kerran viikossa. Minulla rakenteellisesti ahtaat paikat ja seksi tekee kipeää sen takia. Varsinkin nyt synnytyksen jälkeen/imetyksen aikana.
Ja mies eilen sanoi että seksiä on liian vähän. Minusta se oli loukkaavaa kun hän kuitenkin tietää miten suuret paineet minulla on tyydyttää hänet vaikka se tekeekin kipeää. Liukkarille olen yliherkkä. :kieh:

"suuret paineet tyydyttää hänet vaikka tekeekin kipeää"...

säälin sinua.

Sääli on sairautta :kieh: Mitäs säälimistä tuossa nyt oli? :o

noh minusta vaan on säälittäävää, jos joutuu kipua sietäen tyydyttämään miehensä.

Ittellä ei ihan sama tilanne ole ollut, mutta vaikeaa teki silti. Sairastin toista kertaa syöpää ja hoidot vei mut todella huonoon kuntoon. Mies sitten vonkas seksiä ja musta ei yksinkertaisesti ollut siihen. Toisen vonkaaminen alkoi ahdistaa ja sai mut vielä enemmän kieltäytymään. Mä en halunnut tehdä mitään seksiin liittyvää moneen kuukauteen, musta ei vain ollut siihen.

Onneksi mieskin lopulta tajus, että parempi antaa mun olla rauhassa. Mä olin kyllä lopuksi niin heikossa kunnossa ettei musta ollut edes pitämään vuoden ikäistä tytärtäni sylissä puolta minuuttia.

Meillä seksiä n. kerran viikossa. Minulla rakenteellisesti ahtaat paikat ja seksi tekee kipeää sen takia. Varsinkin nyt synnytyksen jälkeen/imetyksen aikana.
Ja mies eilen sanoi että seksiä on liian vähän. Minusta se oli loukkaavaa kun hän kuitenkin tietää miten suuret paineet minulla on tyydyttää hänet vaikka se tekeekin kipeää. Liukkarille olen yliherkkä. :kieh:

säälin sinua.

noh minusta vaan on säälittäävää, jos joutuu kipua sietäen tyydyttämään miehensä.

Ilmanko pitäisi olla??

Pikaisesti ennen nukkumaanmenoa: Ceridalista hommaa tosiaan se suihkepullo, sen käyttäminen on miljoona kertaa helpompaa, se öljy on tosi ohutta. Ei pysy käsissä ollenkaan jos kaadat.

Sä et oo vissiin synnyttänyt, koskaan. Tai vaikka olet, et ole perehtynyt siihen että nainen voi olla todella kuiva synnytyksen jälkeen, vaikka esileikki kestäisi 5tuntia. Johtuu ihan niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin hormonit.

Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:
Pikaisesti ennen nukkumaanmenoa: Ceridalista hommaa tosiaan se suihkepullo, sen käyttäminen on miljoona kertaa helpompaa, se öljy on tosi ohutta. Ei pysy käsissä ollenkaan jos kaadat.

lipolotion.jpg

Eikös tämä ole just se lipolotion?

Alkuperäinen kirjoittaja harmillista:
Tää ei sitten ole pahalla..
Mutta, siis oletko sä koko elämäsi kärsinyt kivuliasta seksistä, etkä ole edes lääkäriltä kysynyt mitään helpotusta kun eivät ole itse mitään maininneet?
Ja onhan liukkarille monia muitakin vaihtoehtoja..Oletko sä vaan "tyytynyt kohtaloosi" ? :O

Kivut on paljon lievempiä silloin kun en imetä. Siedettäviäkin.
Ja yleensä minulla on huono tapa "tyytyä kohtalooni" :ashamed:

niin, eli se mun sääli oli ihan aiheellista. musta toi nyt vaan on ihan säälittävää tyytyä siihen, että toinen satuttaa sinua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

säälin sinua.

Ilmanko pitäisi olla??

kenen? siis ton miehenkö? kyllä ilman pitää olla jos nainen vaan tajuais että sillä on oikeus sanoa "ei" toimenpiteelle joka sattuu ja joka ei ilmeisestikään häntä kovin paljoa kiinnosta. menköön sitten mies hakemaan tyydytyksensä jostain muualta, ei se vaimon velvollisuus ole.

Juu tuo Lipolotion löytyy multakin, suihkepullossa. Eikä se Intime, mikä saattaisi muuten näissä tarkoituksissa ekana käteen tarttua. Musta sitä ei ole suihkeena.

säälin sinua.

Ilmanko pitäisi olla??

kenen? siis ton miehenkö? kyllä ilman pitää olla jos nainen vaan tajuais että sillä on oikeus sanoa "ei" toimenpiteelle joka sattuu ja joka ei ilmeisestikään häntä kovin paljoa kiinnosta. menköön sitten mies hakemaan tyydytyksensä jostain muualta, ei se vaimon velvollisuus ole.

Ei vaan ap:n.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:

Sä et oo vissiin synnyttänyt, koskaan. Tai vaikka olet, et ole perehtynyt siihen että nainen voi olla todella kuiva synnytyksen jälkeen, vaikka esileikki kestäisi 5tuntia. Johtuu ihan niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin hormonit.

Olen kyllä synnyttäny eikä itselläni ole ollut sillä saralla ongelmia onneksi. Ap kylläkin mainitsi että ennen synnytystäkin ollut ongelmaa asian kanssa... mietin vaan että voisiko olla kyse jostain muustakin kuin rakenteellisesta viasta, jos esim. yhdyntä alkaa liian nopeasti eikä toinen ehdi kiihottua tarpeeksi. Mutta ihan miten vaan.

säälin sinua.

Ilmanko pitäisi olla??

Ei vaan ap:n.

hänen tekstistään päätellen hän mielummin oikeasti olisi ilman kuin harrastaisi kivuliasta seksiä.

http://www.ceridal.com/index.php?id=intim&select=Ceridal

intime

Näissä näyttää olevan kyllä samat valmistusaineet, vaan sen takia käytän itse tuota Lipolotionia, että suihkepullona se on niin paljon kätevämpi suihkauttaa kuin että alkaisi käsin levitellä, kun se on niin tosi ohutta ja juoksevaa. Helppo suihke - tulee käytettyä, menee varmasti sinne minne pitääkin eikä valu minnekään.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:

Ittellä ei ihan sama tilanne ole ollut, mutta vaikeaa teki silti. Sairastin toista kertaa syöpää ja hoidot vei mut todella huonoon kuntoon. Mies sitten vonkas seksiä ja musta ei yksinkertaisesti ollut siihen. Toisen vonkaaminen alkoi ahdistaa ja sai mut vielä enemmän kieltäytymään. Mä en halunnut tehdä mitään seksiin liittyvää moneen kuukauteen, musta ei vain ollut siihen.

Onneksi mieskin lopulta tajus, että parempi antaa mun olla rauhassa. Mä olin kyllä lopuksi niin heikossa kunnossa ettei musta ollut edes pitämään vuoden ikäistä tytärtäni sylissä puolta minuuttia.

:hug: Varmasti ollut rankkaa. :/
Vaikka mies olisi kuinka ihana tahansa niin tuo seksi jotenkin välillä tuntuu sumentavan heidän ajatusmaailman. Se menee välillä lähes kaiken edelle :kieh:

Olen kyllä synnyttäny eikä itselläni ole ollut sillä saralla ongelmia onneksi. Ap kylläkin mainitsi että ennen synnytystäkin ollut ongelmaa asian kanssa... mietin vaan että voisiko olla kyse jostain muustakin kuin rakenteellisesta viasta, jos esim. yhdyntä alkaa liian nopeasti eikä toinen ehdi kiihottua tarpeeksi. Mutta ihan miten vaan.

No tota tota. Se on yksilöllistä kuinka raskaus ja synnytys vaikuttaa alapään toimintaan. Jos sulla ei ole ongelmia ( eikä ole mullakaan ollut synnytyksen takia ) niin se ei tarkoita etteikö jollakin muulla voisi olla.

Jos hormonitoiminta ei ole kohdillaan niin siihen ei kiihottamiset auta. Ittellä kokemusta ( syöpähoitojen aikaan ) että ei edes liukuvoide auta. Otti silti kipeää, kun omaa liukastusta ei ollut.

Yhteistyössä