Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja siis nyt harmittaa:Kuule, paremmat renkaat eteen SEKÄ taakse. Kumma paikka säästää rahaa jos ei hanki kunnon renkaita. Leikkii omalla ja muiden hengellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mää laittasin paremmat eteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mää laittasin paremmat eteen.
Näin minäkin olen sen antanut itselleni ymmärtää, että paremmat aina eteen. Säilyy ohjattavuus tms. oli siinä ideana.
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mää laittasin paremmat eteen.
Näin minäkin olen sen antanut itselleni ymmärtää, että paremmat aina eteen. Säilyy ohjattavuus tms. oli siinä ideana.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mää laittasin paremmat eteen.
Juu niin mää kans aattelen asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mää laittasin paremmat eteen.
Ihan vaikka tutkimukset asiasta sanoisivat toista, niin te ajattelette niin? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mää laittasin paremmat eteen.
Ihan vaikka tutkimukset asiasta sanoisivat toista, niin te ajattelette niin? :headwall:
Persettäkö se sulle kuuluu. =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Mää laittasin paremmat eteen.
Persettäkö se sulle kuuluu. =)
Kuuluu se silloin kun sinä ajat tuolla maanteillä jossa on muitakin ihmisiä joiden hengen ja terveyden riskeeraat.