Olihan bileet... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
Kaksosten synttäkahvit pidettiin, kaikki muut on käyneet paits mun isä. No, sen tuntien saattaa mennä iltasellekin, ennenku herra suvaitsee saapua kylään... :/

No joo, kivasti meni, paits mua taas ottaa niin päähän mun mutsi ja sen jutut... Muksut tietty hieman villiintyi vieraista (ei ny mitään älyriehumista kuitenkaan), niin jo oli mutsi taas joka välissä kuopukselle (joka ei sen villimmin käyttäytyny ku nämä synttärisankaritkaan..) että hakee risun ja vetelee pitkin kinttuja ym. Samaan virteen yhty sitten mutsin ukkokin (ei siis minun isäni), huuteli pojalle, että "tules tänne, haluukko tietää miten tollasille räkänokille käy? Niiltä vedetään housut kinttuun ja vedellään risulla pitkin persettä!" :o :o :o |O

Mutsi sitten lisää vettä myllyyn, että "jos äiti kieltää että meillä ei lasta lyödä, niin annetaan äidillekin selkäsauna" SIIS MIETTIKÄÄ!!! Eiks ole ihana mummi mukuloilla??????????? :headwall: |O

Ja näin nämä kaks vaan naureskeli ja auko päätään, vaikka meillä oli kylässä myös anoppi ja appipuoli, sekä broidi että tyttökaverinsa...

Vittu, mun teki mieli sanoa jotain painokelvotonta, mutta en viitsinyt.

Kuopus taas kysy multa, että "miksi xxx-mummi ja xxx on niin ilkeitä hälle?"

Mitä tossakin voi sanoa? Minä vaan rutistin poikaa ja sanoin, että älä välitä siitä, tuommonen se vaan on.

Haistakoot paskan koko akka! Meille ei tarvii tulla aukomaan päätä eikä uhkailemaan...

Harmittaa kun on tollanen äiti! :(

:o *sanaton* mä oisin heittäny ulos tollaset ja sanonu että toiste ei tartte tulla,miten sä oot voinu olla sanomatta mitään,vaikka presidentti ois kylässä ni mun lapsille ei tolleen kyllä sanota

Alkuperäinen kirjoittaja outo:
outo oot ku et suutas voi avata äitis puhuessa tollasia.Kato vierestä vaa,niin ne lapsetkin sit oppii.

Kyllä mä suuni uskallan avata, ja sanoinkin asiasta, mutta en viitsiny hirveetä kohtausta järjestää sen takia kun olin niin perkeleen vihanen. Olis voinu päästä suusta vähän kaikenlaista.

Viilennä välejä, älä pidä yhteyttä, pidä lapset etäällä heidän pelottaviksi ja hankaliksi kokemista ihmisistä. Sehän on sinun velvollisuutesi lastesi äitinään: vielä voit suojata heitä paljolta pahalta ja monilta vaaroilta. 10 vuoden päästä se on huomattavasti hankalampaa...

Piika-äiti ja esikoinen jossain hornan tuutissa Järvi-Suomen alueella ja katvealueella tekemässä kaverinsa kanssa musiikkia...

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Viilennä välejä, älä pidä yhteyttä, pidä lapset etäällä heidän pelottaviksi ja hankaliksi kokemista ihmisistä. Sehän on sinun velvollisuutesi lastesi äitinään: vielä voit suojata heitä paljolta pahalta ja monilta vaaroilta. 10 vuoden päästä se on huomattavasti hankalampaa...

Piika-äiti ja esikoinen jossain hornan tuutissa Järvi-Suomen alueella ja katvealueella tekemässä kaverinsa kanssa musiikkia...

Joo, ei me paljoo ollakaan tekemisissä, joskus puhelimessa jutellaan, ja se käy kahvilla kerran kaks pariin viikkoon. Mutta mä en ymmärrä tota, että sen pitää sitten olla tuollanen kun käy. Ukkonsakin tehny samanlaiseks, ennen se mies oli tosi mukava. :/

mutta tollanen se on ollut kyllä aina; aina haukkumassa ja arvostelemassa ja uhkailemassa. Itte saanu kokee samaa, ja tuntuu vaan jatkavan samaa rataa.

Kauhee akka! Miten joku voi olla noin pimee! Älä päästä sitä ikinä enää lastes lähelle, mä en ainakaan päästäisi! Melkein mahdoton uskoa tota ees todeksi, niin kauheeta puhetta :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Kauhee akka! Miten joku voi olla noin pimee! Älä päästä sitä ikinä enää lastes lähelle, mä en ainakaan päästäisi! Melkein mahdoton uskoa tota ees todeksi, niin kauheeta puhetta :headwall:

Valitettavasti tää on ihan totta. Samanlainen se oli sillon ku itte olin lapsi, tosin ne uhkaukset ei jääny pelkiks sanoiks... :/

Faijakin just lähti äitipuolen kanssa kotio. Toi muksuille vaikka mitä. Nuo ihan innossaan, ja must on hienoo, että faija muisti kuopustakin vaikka synttärit oli vaan kaksosilla. :)

Että jotain hyvää kummiski.

Ensi kerralla kyllä sanot sille, eikä haittaa, jos muut on kuulemassa, saatpahan taustatukea. Tuollaisesta pitää sanoa niin kovin, että äitisi muistaa sen häpeän koko loppuikänsä.

Lapsi kokee pyllylle piiskaamisen seksuaalisena väkivaltana, väittävät jotkut tutkimukset. Tollanenkin, että sulta vedetään kohta housut alas, mitä se on muuta, kuin toisen nolaamista ja alentamista?

Älä sitä pelkää, että päästät suustasi "kaikenlaista", johan tuo nyt sellaista tarvitsisikin.

Onneksi et ole itse äitisi kaltainen. älä suostu kärsimään ja häpeämään äitisi puolesta. Nouse vastarintaan, niin että äitisi saa tuta, ettet enää ole lapsi, eikä hän voi enää kaataa vihaansa sinun niskaasi.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ensi kerralla kyllä sanot sille, eikä haittaa, jos muut on kuulemassa, saatpahan taustatukea. Tuollaisesta pitää sanoa niin kovin, että äitisi muistaa sen häpeän koko loppuikänsä.

Lapsi kokee pyllylle piiskaamisen seksuaalisena väkivaltana, väittävät jotkut tutkimukset. Tollanenkin, että sulta vedetään kohta housut alas, mitä se on muuta, kuin toisen nolaamista ja alentamista?

Älä sitä pelkää, että päästät suustasi "kaikenlaista", johan tuo nyt sellaista tarvitsisikin.

Niin... Kyllä mä sanoisinkin "kaikenlaista" kun vaan viitsisin. ja varmaan siinä on sekin, kun itte olen lapsena kuullu siltä kaikenlaista ja ne teot. jonkusortin trauma vissiinkin. Ei vaan saa suutaan auki, että antas tulla kaiken paskan ulos.

Ja kun se on tuollanen niin kyllä mä aina mainitsen asiasta. Mut tarvii varmaan vaan rohkasta mielensä ja sanoa pahasti. Kun ei kerran hyvällä toimi. :/

Voi kamala, millaista käytöstä :o . Ymmärrän kyllä, ettet sanonut mitään kamalaa, koska usein tuollaisessa tilanteessa kun suunsa avaa, niin sieltä todella voi sitten ryöpytä kaikkea sellaistakin, mitä ei pitäisi ainakaan lasten kuullen päästellä. Mutta meillä seuraaviin juhliin tuollaiset eivät olisi tervetulleita ennen kuin lupaisivat parantaa tapansa ja kielenkäyttönsä.