oli sitten "painetta"

Isäntä tuli kotio päivällä viikon työreissun jälkeen. Meni lasten kanssa päikkäreille, mutta tulikin lasten nukahduttua mun luo housuissa pullottaen. Se oli menoa sitten, ja aikamoista olikin. Kyllä viikon tauko tekee tehtävänsä molemmilla. Painetta kasaantuu niin että ihan sattuu. Nyt on "kevyempi" olo...
Ja viikonloppu on vasta alkamassa ;)
 
xxx
Kuinka moni on vain oman kullan "varassa"? Viikko on pitkä aika, itse varmaan helpottaisin siinä ajassa itseäni :whistle: Olen kuitenkin naispuolinen, monet miehet tekee sitä varmaan arjessakin..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 14:06 xxx kirjoitti:
Kuinka moni on vain oman kullan "varassa"? Viikko on pitkä aika, itse varmaan helpottaisin siinä ajassa itseäni :whistle: Olen kuitenkin naispuolinen, monet miehet tekee sitä varmaan arjessakin..
Kyllähän runkkaamalla paineet pienenee, mutta kyllä se seksi on silti seksiä ja on ihan eri fiilis, jos vähän sormella räpeltää kuin saada kunnon munaa sisään!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 14:11 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 14:06 xxx kirjoitti:
Kuinka moni on vain oman kullan "varassa"? Viikko on pitkä aika, itse varmaan helpottaisin siinä ajassa itseäni :whistle: Olen kuitenkin naispuolinen, monet miehet tekee sitä varmaan arjessakin..
Kyllähän runkkaamalla paineet pienenee, mutta kyllä se seksi on silti seksiä ja on ihan eri fiilis, jos vähän sormella räpeltää kuin saada kunnon munaa sisään!
puhut vähän, mutta asiaa! ;)
 
Marjuska
Isäntä kans palas tänään komennukselta kotiin ja kun saatiin lapset nukkumaan niin jäi kyllä lätkä toissijaiseksi asiaksi! ;) :D :p
Ei ole kyllä aidon k.alun voittanutta, eli vaikka sormella voi toki helpottaa niin täyden tyydytyksen saa vain aidolla :D
 

Yhteistyössä