Oli pokassa pitämistä...

Kutsuimme eilen ystäväni ja hänen uuden miesystävänsä meille kahville. Ovat olleet yhdessä noin 2 kuukautta ja kovin rakastuneita ovat. Jossain vaiheessa kesken keskustelun kiinnitin huomioni siihen että ystäväni kourii vähän väliä miehensä haaroväliä äijän istuessa pokkana paikoillaan. Mieheni, joka on aika häveliäs näissä asioissa oli ilmeisesti huomannut myös kyseisen toimituksen. Hänen ilmeensä oli sanoinkuvaamattoman järkyttynyt:).
No siirryttiin kahville kaverini roikkui taas ukkonsa munissa kiinni. Kahvipöytäkeskustelun aikana kaverini käsi kävi koko ajan ja hän puhui miehestään näin; "Matti on hyvä korjaamaan autoja mutta on hän kyllä kätevä käsistään muissakin asioissa" tai "Matti harrastaa jalkapalloa ja kyllä voi sanoa että on kunto ja kestävyys kohdillaan muuallakin kuin kentällä". Matti edelleen istui ihan pokkana, myötäili ystäväni puheita ja ryysti kahvia.
Oma mieheni sen sijaan istui järkyttyneenä ja yritti vaihtaa puheenaihetta.
Suunnittelimme aiemmin ystäväni kanssa kesäksi illanistujaisia, mutta tultiin miehen kanssa siihen tulokseen että taidetaan jättää väliin. Nehän panee jo kynnyksellä.
Tiesin kyllä ennestään ystäväni aika avoimeksi seksin suhteen mutta en ihan osannut arvata että noin avoin olisi. Mieheni toipuu parhaillaan näkemästään ja kuulemastaan. Minua lähinnä huvittaa koko tapaus sen verran absurdi tilanne oli:D.

Mites onko muilla yhtä estottomia ystäviä!?
 
  • Tykkää
Reactions: miauh
No ei onneksi. Aikuiset ihmiset. Pitäisi sen verran olla itsehillintää, että kyläillessä pidetään näpit irti toisen housuista. Itseäni alkaisi oksettaa jossakin kahvipöydässä tuollainen kouriminen. Joo ja tuollasta tehtiin joskus jossain kotibileissä 15v poikakaverin kanssa...hihihiii.
 
  • Tykkää
Reactions: HarmaanaTaas
"Meikku"
No ei kyllä ole käytöstavat hallussa tällä pariskunnalla! On varmaan tällä ystäväsi miehellä ollut ´mukavaa´kun käsi vatkaa munia ja samalla tuijottelee kahvipöydässä sinun miestäsi silmiin :D
 
"vieras"
Kaverisi touhut kuulostaa aika keskenkasvuisilta :D.

Ja voin kuvitella miehesi ilmeen kyllä :D. Tulee mieleen kerta, jolloin meillä oli juhlat, serkkuni toi uuden tyttöystävänsä näytille, ikää molemmilla semmosen 25+. 'Tyttö' päätti sitten nojatuolissa istua polvet koukussa jalat levällään. Minihameessa!!! Appiukkoni näytti tyrmistyneeltä naaman punoittaessa istuessaan siinä 'tyttöä' vastapäätä sohvalta ja päättikin siirtyä toiseen huoneeseen. Sohva jäi täysin tyhjäksi, kukaan ei pystynyt istumaan siinä vastapäätä 'tytön' näyttäessä 'kaiken'... Oli sillä kuulemma pikkupöksyt olleet mutta aika pienet.
 
"vieras"
Mä en kestä katsella edes sitä että jotku suutelee meidän sohvalla pitkään ja hartaasti. Ei hemmetti oikeasti, vaikka ois miten rakastunut niin kyllä sitä nyt sen verran kestää odottaa ettei ole kamalasti silmäpareja ympärillä. Erittäin ällöä kateltavaa. Nopean pusun ymmärrän jos on esim lähdössä johonkin mutta kyllä noi imuttelut voi jättää kahdenkeskisiin hetkiin.
 
"emppu"
[QUOTE="Meikku";26088238]No ei kyllä ole käytöstavat hallussa tällä pariskunnalla! On varmaan tällä ystäväsi miehellä ollut ´mukavaa´kun käsi vatkaa munia ja samalla tuijottelee kahvipöydässä sinun miestäsi silmiin :D[/QUOTE]

:D Nyt repesin. Jos ap:n mies on muutenkin pariskunnan touhuista ahdistunut, niin kerroppa hänelle vielä tämä. "Käsi vatkaa munia ja samalla tuijottelee kahvipöydässä sinun miestäsi silmiin." :D
 
[QUOTE="vieras";26088258]Kaverisi touhut kuulostaa aika keskenkasvuisilta :D.

Ja voin kuvitella miehesi ilmeen kyllä :D. Tulee mieleen kerta, jolloin meillä oli juhlat, serkkuni toi uuden tyttöystävänsä näytille, ikää molemmilla semmosen 25+. 'Tyttö' päätti sitten nojatuolissa istua polvet koukussa jalat levällään. Minihameessa!!! Appiukkoni näytti tyrmistyneeltä naaman punoittaessa istuessaan siinä 'tyttöä' vastapäätä sohvalta ja päättikin siirtyä toiseen huoneeseen. Sohva jäi täysin tyhjäksi, kukaan ei pystynyt istumaan siinä vastapäätä 'tytön' näyttäessä 'kaiken'... Oli sillä kuulemma pikkupöksyt olleet mutta aika pienet.[/QUOTE]

:LOL: voi kuvitella!
 
Blue
Kyllä meillä miehen kanssa meni kerran kahvit väärään kurkkuun kun mun kaveri alkoi kahvipöydässä kertaamaan edellisöistä suuseksisessiotaan miehensä kanssa ja sitten vielä kertoi kuinka mies oli kovasti kehunut hänen taitojaan. Lähetettiin lapset aika nopsaan leikkimään leikkihuoneeseen.

Ja mäkin mielestäni olen avoin näissä asioissa, mutta rajansa kaikella, ja vielä lasten kuullen..
 
"isoäiti mölykylästä"
voihan sitä olla estoton ja vapaa. mutta tuollainen on jo kyllä mautonta. pussata saa ja olla lähekkäin, mutta jos nyt ei voi hetkeekään pitää näppejä erossa toisen vehkeistä, niin se on jo tyhmää
 
Ai hitto :D

Mutta siis joo, meille jos tulis vastaavanlainen pariskunta päiväkahville niin kyllä mä kattoisin niitä vähän pitkään että "hei kamoon... hankkikaa huone tai jotain..." Tai teatraalisesti peittäisin silmäni ja alkaisin kirkumaan "oh my eyes!!!! My eyes!!!" :saint: Oon mä kyl hirveen hienotunteinen ja silleen..
 
Ikää meillä kaikilla kuitenkin on 30+ ja ystäni mies on käsittääkseni jo yli 40. Suorasanainen olen minäkin mutta tuossa tilanteessa en vaan osannut sanoa mitään. Ihan vielä täsmennykseksi että käsi ei kuitenkaan housuissa ollut vaan siitä päältä hankasi:D
Joo, mieheni oli sitä mieltä että ei saatu uutta ystäväpariskuntaa:D Kyllä minäkin olen sitä mieltä että saatta kyläilyt ja kahvittelut aika vähälle jäädä.
 

Yhteistyössä