Oli pakko tilata tämä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Veronpalautuksilla tietty! Kerrankin ihana, herkullinen paita POJALLE!!!!!

http://www.lastenmetsola.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/LastenMe/Products/SM-651/SubProducts/SM-651-0001&ViewAction=ViewProductDetailImage

Poika hyppii onnesta soikeana minun selän takana kun saa auto-paidan :)
Harmittaa kun Lindexillä oli vähän samantyylistä myytävänä mutta eikös vaan ollut meidän pojun koot loppu :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
Eiks noi retrofirmat keksi mitään muita kuoseja? Kaikilla samat...

toi sattuu oleen se ainut alkuperäinen ja aito ;)

Ai ainut alkuperäinen ja aito kuosi, jossa on autoja? :D

nimenomaan ;) ei oo småfolkin voittanutta, sitä on kiva lindexin ja kappahlin kopioida ja myydä kökköä :D

Toisaalta minusta esim. Lindexin matkimat versiot on väreiltään joskus kivempia:) Mutta onhan se kiva katsella Småfolkin mallisto ja päätellä siitä mitä Lindexille seuraavana tulee...

Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
Eiks noi retrofirmat keksi mitään muita kuoseja? Kaikilla samat...

toi sattuu oleen se ainut alkuperäinen ja aito ;)

Ai ainut alkuperäinen ja aito kuosi, jossa on autoja? :D

nimenomaan ;) ei oo småfolkin voittanutta, sitä on kiva lindexin ja kappahlin kopioida ja myydä kökköä :D

Toisaalta minusta esim. Lindexin matkimat versiot on väreiltään joskus kivempia:) Mutta onhan se kiva katsella Småfolkin mallisto ja päätellä siitä mitä Lindexille seuraavana tulee...

mua ei lindex kiinnosta.. ostan jos joskus siellä näen jotain kivaa heidän omaa.. ja tänään ostin just kappahlista miffy-paidan ja asun likalle, kun oli kiva =) mut småfolkit haluan heti ja nyt heidän omasta mallistostaan =)

Välillä huvittaa tuo matkimisjuttu retroissa...tanskalaisia pidetään ainoina aitoina jne.
Haloo.....Tämmöisenä vanhempana ihmisenä ja sukulaisen aikanaan marimekolla töissä olleena olen noita marimekon retrorättejä kovasti pyöritellyt käsissäni.
Kuinka moni kuosi tanskalaisillakin on ihan meidän suomalaisten jutuista lähtöisin.
Ei ainoastaan marimekon suunnittelijoiden...mm.vuokko myös jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Päivi:
Välillä huvittaa tuo matkimisjuttu retroissa...tanskalaisia pidetään ainoina aitoina jne.
Haloo.....Tämmöisenä vanhempana ihmisenä ja sukulaisen aikanaan marimekolla töissä olleena olen noita marimekon retrorättejä kovasti pyöritellyt käsissäni.
Kuinka moni kuosi tanskalaisillakin on ihan meidän suomalaisten jutuista lähtöisin.
Ei ainoastaan marimekon suunnittelijoiden...mm.vuokko myös jne.

on on on, siksi småfolk onkin kiva kun tekee myös ruotsalaisia ja suomalaisia ja tanskalaisia vanhoja 70-luvun kuoseja =) mieluummin ostaisin niitä marimekolta suoraan, jos valmistaisivat ;)

Ihana paita. Mä olen hurahtanut mw&i jossa on kanssa myynnissä retrohenkistä vaatteita. Hinta on kova mutta laatu on todella hyvä ja kestää. Paitaa voi hyvin käyttää 3-4lasta ja silti näyttää kuin olis ollut vain yhellä lapsella.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ***:

Käyttääkö sinun pojat mustia pääkallopaitoja? Tuntuu että mitään muuta ei ole tarjolla koosta 98cm ylöspäin :(

Mun pojalla on tosi paljon retrohenkistä vaatetta, lisäksi raitapaitaa, pallopaitaa....Paitoja on montakymmentä, ja niistä 1-2 pääkallopaitoja, muut iloisia.
Ja koko on 110.
Ihan taviskaupoissa käyn ostoksilla, eikä ole koskaan ollut vaikeuksia löytää pojalle kivoja, ei-synkkiä paitoja =)

Meillä sama juttu! Ennen Marimekkoa, mutta nyt nää uudet ei kestä enää MITÄÄN. Lindexiä harvoin tulee ostettua (samoin muita halpiksia) koska se laatu vaan ei kestä. Småfolkin paidatkin haalistuu mun mielestä hintaansa nähden ihan törkeästi. Meandi vaatteita meillä on ollut jo kohta 4 vuoden ajan kun sisko on tuonut niitä Ruotsista ja nyt sitten tilaillaan niitä ihan itse kun saa Suomestakin. Ja ne todellakin kestää ja on kivoja, retrohkoja kuoseja.

Alkuperäinen kirjoittaja Just sama virsi!:
Meillä sama juttu! Ennen Marimekkoa, mutta nyt nää uudet ei kestä enää MITÄÄN. Lindexiä harvoin tulee ostettua (samoin muita halpiksia) koska se laatu vaan ei kestä. Småfolkin paidatkin haalistuu mun mielestä hintaansa nähden ihan törkeästi. Meandi vaatteita meillä on ollut jo kohta 4 vuoden ajan kun sisko on tuonut niitä Ruotsista ja nyt sitten tilaillaan niitä ihan itse kun saa Suomestakin. Ja ne todellakin kestää ja on kivoja, retrohkoja kuoseja.

Itse ostan aina markkinoilta yhdeltä paikalliselta naiselta "marimekon" paitoja - ovat siis samanlaista kangasta mutta kestävämpää kuin marimekon paidat mutta tämä nainen ompelee ne itse ja siksi saumat ei kierrä ja ne kestää!
Hintakin vähän alempi... Otan aina kunnon läjän kerralla :D Hyi mua!

Meidän poika käyttää paljon tyttöjen vaatteita koska ne on mielestäni nätimpiä. Ja silti ei poika näytä yhtään tytöltä. Minun silmääni ainakaan.
Voi olla ettei isompana enää suostu näin riemunkirjavasti pukeutumaan, täytyy ottaa siis nyt vielä ilo irti. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Just sama virsi!:

joo, marilaatu on kyllä laskenut ku lehmän häntä... iloiset mekot likoilla on aina ja joka koossa, mutta muuten olen sieltä vähentänyt ostoksiani 90prosenttisesti.. småfolkista kyllä mä tykkään kovin, se haalistuma mun mielestä kuuluu siihen fiilikseen, ja kun pysyvät nukattomina, niin ovat kyllä aivan ykkösiä! =)

Yhteistyössä