Onhan meilläkin toimiva laite vielä ja kyllä muutamia nauhoja tulee katsottuakkin mutta en mä viitsi 500 leffaa heittää kaatopaikallekkaan vaan ajattelin nyt jotain tehdä niistä...kiikutan osan tuohon naapuriin ja saavat tytöt tehdä kangasta niistä...Asiallista menoa, mulla on noita nauhoja vielä jäljellä. On toimiva videonauhurikin, ei raaski luopua On mulla kaikki uudet pelit ja pensselit, mutta siinä se romu jöpöttää vaikka mitään käyttöä sille ei löydy.
Kassejahan minäkin meinasin vääntää ja joitain mattoja...Minua kiinnostaisi kokeilla kangaspuilla kutoa noista videonauhoista. Kasseja niistä tekevät.
Mä ajattelin jossain vaiheessa viitsiä ja heitän kaikki nauhat roskikseen. On aika luopua rakkaista videokaseteista pikkuhiljaa Tokihan jos joku haluaa nuo nauhat, niin annan mielellään ilmaiseksi.Onhan meilläkin toimiva laite vielä ja kyllä muutamia nauhoja tulee katsottuakkin mutta en mä viitsi 500 leffaa heittää kaatopaikallekkaan vaan ajattelin nyt jotain tehdä niistä...kiikutan osan tuohon naapuriin ja saavat tytöt tehdä kangasta niistä...
VirkattuAlkuperäinen kirjoittaja aloittanut myös;25964560:Virkattu, kudottu?
Ei tietoaAlkuperäinen kirjoittaja minä:Eikos yhdellä naisella ollut noista videonauhoista tehty hame itsenäisyyspäivänkemuissa jokiaika sitten. En muista nyt nimeä
Linnassa nähtiin myös vintagea sekä kierrätysmateriaalista valmistettuja pukuja, kuten Katri Komin VHS-videonauhoilla päällystetty puku. Linnan juhlissa nähtiin vuonna 2009 glamouria, trendikkyyttä sekä ekologisuutta.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Eikos yhdellä naisella ollut noista videonauhoista tehty hame itsenäisyyspäivänkemuissa jokiaika sitten. En muista nyt nimeä
Joo, oli! Katri Komilla oli ensin videonauhoista tehty puku:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Eikos yhdellä naisella ollut noista videonauhoista tehty hame itsenäisyyspäivänkemuissa jokiaika sitten. En muista nyt nimeä
Vaikka pieniä laukkuja teet niistä. Tai kudot mattoja jos paljon on.Hieno! Mullaki ois noin sadan videokasetin nauhat suolistettuna kaseteista, valmiina isossa lootassa. Jos keksisin jonku järkikäytön niille. Himottaa niistä tehä jotaki kyllä...
Kelasin aina kasetin alkuun, avasin ruuvit, otin kelan irti ja laatikkoon Muistelen että kyllä siinä tovi jos toinenki vierähti, ja tuosta jo vuosia aikaa...
Koreja voi virkkailla myös.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Vaikka pieniä laukkuja teet niistä. Tai kudot mattoja jos paljon on.
Ja sitten myyntiin kalliilla hinnalla