Oli muuten TOSI hyvä se kuukuppi!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Ekalla kerralla jo meni oikein ja oli tuntumaton koko menkkojen ajan :)
Huomasinpa samalla senkin minkä jo tiennyt aiemminkin että en vuoda paljoa menkkojen aikana. Todella ihana kapistus, ei mitään ärtymystä jäänyt kun menkat loppui (kun tamponien kanssa mennyt monta päivää ennenkuin normaali olo "siellä"..) ja yötkin meni mainiosti, vaikka etukäteen sitä eniten kammoksuin. Tais tulla musta kuukuppeilija :D :D

http://www.kuukuppi.fi/index.php?main_page=index&cPath=1&zenid=a66a8316736d60373abeefc3f4bb71b3

Tuolta ostin, 6e halvempi postikuluineenkin kuin meitin apteekissa. No, mies sen mulle tilasi kun kauan siitä jauhanut, mutta pääasia siis se, että todella miellyttävä homma :)

Alkuperäinen kirjoittaja partaAgama:
mua iljettää ajatuskin, että tunkisin sisääni jotain härveliä, mä kyllä pitäydyn noissa kestositeissä :)

Eikös ole että jokainen tavallaan
:D

Mua taas ällöttää kaikki siteet, tuhrimiset ja hajut. Mutta hienoa jos jokaiselle naiselle löytyy omansa, koska liki kaikkihan jotain joutuu käyttää :D

nyt vasta tuli mieleen, että minkä kokonen se kuppi on? kun hokasin, että se on muhun iskeny suurimman stopin kun ne näyttää nyrkin kokosilta niissä kuvissa :whistle: ja mites niiden kans sitte ollaan? tyhjätäänkö niitä välillä vai miten :ashamed:

nyt vasta tuli mieleen, että minkä kokonen se kuppi on? kun hokasin, että se on muhun iskeny suurimman stopin kun ne näyttää nyrkin kokosilta niissä kuvissa :whistle: ja mites niiden kans sitte ollaan? tyhjätäänkö niitä välillä vai miten :ashamed:

Katso tuolta linkittämältäni sivulta koko ;)

Usko pois, mäkin olin epäuskoinen PITKÄÄN ja kun mies mulle sen maksoi niin kokeilin ja tän viestin siitä hyvästä sain laittaa :D

Ei ne isoja ole. Tai noh, ensi silmäys saattaa aiheuttaa pienoisen järkytyksen että "toiko pitäs sisälle muka saada?", mutta kun sen taittelee, niin on ihan pieni paketti jonka kyllä paikoilleen saa.

Tarkkoja mittoja löytyy http://www.kuukuppikunta.net/ala.php?sivu=fakta sivulta

Se on aivan ihana. Kannattaa kokeilla.
Lunette tietysti, kun se on kotimaista tuotantoa. Kolmekympiä maksaa ja eikä se suinkaan ole nyrkin kokoinen kuten joku epäili. Miehesi vehje on isompi. Toivottavasti.

Eikö yhtään falskaa, vaikka verta tulis kuin härän kurkusta?

Miten usein tyhjennätte sen härvelin? Miten pesette, vedelläkö vain?

On se kumma, kun kuukautissiteet on suunniteltu helpottamaan naisen elämää, niin sitten pitää lähteä kehityksessä takaisinpäin 50 vuotta. Mutta ihminen on...ja niin edelleen!

Yhteistyössä