Oli muuten ihana nähdä kaveria...

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
... kun oli niin hyvinvoivan ja onnellisen oloinen. Tämä kaveri on siis viimeiset 10 vuotta kärsinyt jonkinasteisesta masennuksesta, joka välillä on parempi ja välillä pahempi. Odotin että olisi aivan loppu, kun on kaikki viikot ihan yksin neljän lapsen kanssa, joista vanhin 5 v ja nuorin vasta 3 kk, eikä tukiverkkoja ihan lähellä, mutta oli jotenkin niin rauhallinen ja terveen näköinen ja jotenkin seesteinen... Olen tosi iloinen hänen puolestaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
... mutta oli jotenkin niin rauhallinen ja terveen näköinen ja jotenkin seesteinen... :)

Ettei vaan ois päättäny jotain LOPULLISTA, siitä tulee seesteinen ja tyyni olo kun tietää että päivän/viikon/kuukauden päästä tämä elämän helvetti loppuu..

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Masentunut ja silti riskeeranut oman ja lasten terveyden lisääntymällä. :/
Minä olen sitä mieltä, että pää ensin kuntoon ja sitten vasta lapset.

jos sairastut vaikka synnytyksen jälkeiseen masennukseen, tai psykoosiin? Työnnetäänkö se vauva takas mahaan?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Masentunut ja silti riskeeranut oman ja lasten terveyden lisääntymällä. :/
Minä olen sitä mieltä, että pää ensin kuntoon ja sitten vasta lapset.

Masennuksia on erilaisia ja eri asteisia, tiesitkö sitä? Itse asiassa uskon että nuo lapset ovat tehneet hänelle oikein hyvää, antaneet elämälle uusia päämääriä ja tärkeitä tehtäviä. Reippaita ja onnellisia nuo lapsetkin näyttävät olevan.

Alkuperäinen kirjoittaja jospa:
... mutta oli jotenkin niin rauhallinen ja terveen näköinen ja jotenkin seesteinen... :)

Ettei vaan ois päättäny jotain LOPULLISTA, siitä tulee seesteinen ja tyyni olo kun tietää että päivän/viikon/kuukauden päästä tämä elämän helvetti loppuu..

pitääkö heti olla seinille maalamassa?

Alkuperäinen kirjoittaja jospa:

Jaaha, aina pitää olla näitä joukossa :headwall:

Yhteistyössä