Oli kyllä sellasta kyytiä että... :P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miu"

Vieras
Sen kummemmin nyt tässä erittelemättä, on pakko hehkuttaa, että meillä oli tänään kiihkeintä seksiä koskaan koko suhteen aikana.
Mä en edes tiennyt että se voi olla sellasta, siinä oli jo järkikin jossain aivan toisessa ulottuvuudessa :p :p
Ja mikä tästä tekee erikoisen yllättävää mulle, on se, etten mä joka yleensä muistututan saharaa alakerrasta, tarvinnut liukkaria tai tunnin suuseksisessiota, että pystyy hommiin :D

Kelpais kyllä mullekin. :p

Toivo elää: äitini on luvannut ottaa lapsukaisen yökylään joululomalla. Saataisiin olla ekaa kertaa 1,5 vuoteen ihan kaksin :) Ja joulukuussa mä olen vasta alle puolivälissä tätä toista raskautta, joten kykenen vielä kunnon ilotteluun silloin. Loppuraskaudesta seksi muistutti lähinnä mursun kiipeämistä rantakalliolle :D

Pitää olla tällaisia pitkän tähtäimen suunnitelmia, että jaksaa :)

Hiisi, no nyt mun sitten tekis mieli. Voitaisko puhua vaikka suklaasta, suklaanhimo olisi helpommin tyydytettävissä. Mies on nukkunut jo pari kolme tuntia, töihin menossa aamulla, niin en raatsisi herätellä.

[QUOTE="popp";22267829]Hiisi, no nyt mun sitten tekis mieli. Voitaisko puhua vaikka suklaasta, suklaanhimo olisi helpommin tyydytettävissä. Mies on nukkunut jo pari kolme tuntia, töihin menossa aamulla, niin en raatsisi herätellä.[/QUOTE]

Joo, puhutaan suklaasta! Kuvittele, että mies nuolee hitaasti suklaata rinnoiltasi... ;) :laugh:

Menikö ilman liukkaria?

colt_anal_douche.jpg