Oli kannattanut käydä Artekin Pop up tapahtumassa :-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Buahhahhaa...ensin perheellä oli kolmio ja auto eikä mennyt pitkään, kun olikin jo kaksi asuntoa Rysslandiassa. Ja isällä salaattitehdas, joka möi salaatteja Stockalle. Ja Sayonara pikkukätösillään kuori potaatit ja porkkanat firmalle. Voi ristus, mitä shaibaa :poop:

Pottatukka elää unelmissaan ja luulee sitä todeksi. Mikäs sairauden nimi onkaan?

Buahhahhaa...ensin perheellä oli kolmio ja auto eikä mennyt pitkään, kun olikin jo kaksi asuntoa Rysslandiassa. Ja isällä salaattitehdas, joka möi salaatteja Stockalle. Ja Sayonara pikkukätösillään kuori potaatit ja porkkanat firmalle. Voi ristus, mitä shaibaa :poop:

Pottatukka elää unelmissaan ja luulee sitä todeksi. Mikäs sairauden nimi onkaan?
Pöh kyllä meillä olikin Tallinnassa kolmio joka meni mun siskolle ja isä meni asumaan toiseen paikkakuntaan meidän toiseen asuntoon mitä oli vain meillä käytössä joskus viikonloppuna tai kesällä vain eniteen.

Sun sairauksista mulla ei hajuakaan.

Nämähän on julkisia tietoja. En mä muuten mut, yritystoimintaa on monenlaista. OrganicFamilie!
http://www.protestilista.com/yritys/2504119-1
ja pakko sulle sanoa että olisi noloa jättää maksamatta kyseisen summan, oikeastaan naurettava olisi, mutta muuton takia muutamat laskut menivät vanhaan osoitteseen mistä merkintä on tullut, kun ennustaja en ole mitä pitäisi maksa jos joku laskuttaa väärään osoitteseen, mutta ei se mua paljon kiinnosta koska kyseinen yritys on vielä seis tilassa noin pari vuotta, kun minulla kulta pieni muut yritykset ja kokeilee vaikka googlea käyttää paremmin ens kerralla :-) tai vaikka perustaa sellaiset yritykset mihin ei tule ikinä mitään ongelmia, olet sitten mestari, sulla vaan sossupummina muuta tekemistä ei ole kun mustamaalata toisia, toisaalta ymmärrän, pitkät päivät varmasti tylsä on.

Siis onko tuon tarjoilupöydän hinta tosiaankin 1900,- ?

Toi on kumminkin vaan sarjatyönä valmistettu tarjoilupöytä eikä mikään Rembrandtin maalaus.

Tolla hinnalla kalustepuuseppä tekee mittatilaustyönä täysin uniikin ruokailuryhmän eikä pelkkää pikkupöytää.

Tommoisella hinnoittelupolitiikalla ei ole mikään ihme, että Ikea myy ja tekee tulosta kun taas Aetek tahkoaa tappiota.

• Tykkää
Reactions: Echo
Voi kuule, muistan kyllä ketjuja, joissa ihan "sekosit" kun Milannalle kirjoittelit.

Herää, Jeesus tulee vai? Antaisit ihmisten elää omalla tavallaan. Jos se sun tapasi on sulle hyvä, niin mainiota, mutta anna muiden olla. Kunhan eivät muita vahingoita, eiks juu..
Ai ne mitkä liittyi Milannan lastenhoitoon? Joo niistä oli aihettakin seota.

Toi on kumminkin vaan sarjatyönä valmistettu tarjoilupöytä eikä mikään Rembrandtin maalaus.

Tolla hinnalla kalustepuuseppä tekee mittatilaustyönä täysin uniikin ruokailuryhmän eikä pelkkää pikkupöytää.

Tommoisella hinnoittelupolitiikalla ei ole mikään ihme, että Ikea myy ja tekee tulosta kun taas Aetek tahkoaa tappiota.
Milanna ei ees huomais jos ei ois tiettyä merkkiä. Artek kuulostaa hienolta.

ja pakko sulle sanoa että olisi noloa jättää maksamatta kyseisen summan, oikeastaan naurettava olisi, mutta muuton takia muutamat laskut menivät vanhaan osoitteseen mistä merkintä on tullut, kun ennustaja en ole mitä pitäisi maksa jos joku laskuttaa väärään osoitteseen, mutta ei se mua paljon kiinnosta koska kyseinen yritys on vielä seis tilassa noin pari vuotta, kun minulla kulta pieni muut yritykset ja kokeilee vaikka googlea käyttää paremmin ens kerralla :) tai vaikka perustaa sellaiset yritykset mihin ei tule ikinä mitään ongelmia, olet sitten mestari, sulla vaan sossupummina muuta tekemistä ei ole kun mustamaalata toisia, toisaalta ymmärrän, pitkät päivät varmasti tylsä on.

:ROFLMAO:

Voi olla tekee en ole tutkinut asiaa, mutta en yhtään ihmettele jos tekee, kun ihmisiä enää laatu ei kiinnosta. 1900,- sille on halpaa kun ovh melkein 3k on ollut. Sillä hinnalla mä en saa Louis Vuittonista kunnon laukkua edes.

Voi olla tekee en ole tutkinut asiaa, mutta en yhtään ihmettele jos tekee, kun ihmisiä enää laatu ei kiinnosta. 1900,- sille on halpaa kun ovh melkein 3k on ollut. Sillä hinnalla mä en saa Louis Vuittonista kunnon laukkua edes.
Tuolla hinnalla ei laadun kanssa ole mitään tekemistä. Merkistä sinä maksat.

Yhteistyössä