Oli kannattanut käydä Artekin Pop up tapahtumassa :-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Tuli ostettu taas vaikka ja mitä ja pahoittelen jälleen kerran kun sellaisen aloituksen teen :ROFLMAO:. Sain ainakin valaisimia, jakkarat, tuolit, telineet, julisteet... Mutta tämä mistä laitan kuvan vein sydämen :geek: kun luulin etten ikinä saa tätä punaisena, mutta sain kuitenkin se olikin ainoa ja sen päälle kävin heti, nyt vaan sisustus edelleen keskeen, mutta on mulla paikka mihin sen laitan tai jo keksitty paikka sille, sekä mitä laitan. Oliko joku muu siellä? Ihan hullujen osasto se oli, kaikki oli melkein revitty käsistä, ihmisiä sen verran paljon ettei siellä saanut kävellä ja muutama kerta sain vielä päähään tuolilla :ROFLMAO:. Mutta kun erikoiserät mua kiinnostaa sen verran paljon ettei haittaa vaikka joku lyö minut vahingossa haha, crazy I am. Sorry mä vaan rakastan puhua myös sisustuksesta.

']
14534955.jpg
[/URL]

Paljonko maksoi?
Ei paha melkein 1000,- alennus joku 1900,- maksoin ja kun on rajoitettu erä vielä niin voi sanoa että jopa halpaa. Kun kyseinen tuote sen verran suosittu, jos joskus kyllästyn niin en menetä mitään tässä. Jotkut valaisimet siellä oli jopa 90,- ja Ovh about 700,- todella hyvät tarjoukset, penkit melkein -60% ja niin edelleen, harmitti kun yks nojatuoli enää ei mahtunut autoon.

Onnistunut sisustus ei synny ainakaan kuvista kalusteista, eikä vielä edes kalusteista, eikä varmasti hintalapuista. Sisustus on kokonaisuus, johon kuuluu koko ala, huone (-sto), valot ja varjot, värit ja ilmapiiri,kodin lämpö,viihtyisyys ja tarkoituksen mukaisuus. Sisutus antaa kuvan siitä, millainen perhe talo asuu. Olet ensimmäinen ihminen, joka ostaa ensin kalusteet, ja sitten miettii, mihin ne mahdollisesti vois mahtuu kotona. Varastoon?

Viimeksi muokattu:
Anteeksi ei ole tarkoitus loukata. Tuollaisen kärryn arvo on oikeasti ehkä 20-30€. Paremman katteen rahoillesi saisit, kun palkkaisit yksityisen suomenkielen opettajan opettamaan sulle oikeinkirjoitusta. Tällä hetkellä sun ulosanti on sitä luokkaa, ettei tekstiestäsi saa mitään tolkkua.

Anteeksi ei ole tarkoitus loukata. Tuollaisen kärryn arvo on oikeasti ehkä 20-30€. Paremman katteen rahoillesi saisit, kun palkkaisit yksityisen suomenkielen opettajan opettamaan sulle oikeinkirjoitusta. Tällä hetkellä sun ulosanti on sitä luokkaa, ettei tekstiestäsi saa mitään tolkkua.

Olen samaa mieltä. Henkinen pääoma on miljoona kertaa arvokkaampaa kuin tuollainen krääsä. Ihan kauhistuttaa ajatellakin sitä tavarapaljoutta, mikä tämänkin humpsankeikan huushollissa velloo.

Kertoo olevansa oikein yrittäjä. Enpähän viitsi kirjoittaa, miksi tuollaisia meilläpäin sanotaan.

Olen samaa mieltä. Henkinen pääoma on miljoona kertaa arvokkaampaa kuin tuollainen krääsä. Ihan kauhistuttaa ajatellakin sitä tavarapaljoutta, mikä tämänkin humpsankeikan huushollissa velloo.

Kertoo olevansa oikein yrittäjä. Enpähän viitsi kirjoittaa, miksi tuollaisia meilläpäin sanotaan.
Anteeksi repesin toi henkinen pääoma :LOL:! Varma aika kova hommaa jos jatkuvasti sen haet itselle. Minä kun osan olla sekä että, välillä vituttaa ja välillä olen iloinen, tasapainoon en vitsi ikinä tavoita itseä, sellaista ei ole olemassa, koska elämä se vaan on, mihin kuuluu erilaiset tuntemukset, pääasia kun elät sellaista elämä mistä itse pidät. Pakko varma jäädä sohvan pohjalle jos yrittää edes jonkun henkisen pääoman hankkia itselle tai tasapainoa.

Anteeksi repesin toi henkinen pääoma :LOL:! Varma aika kova hommaa jos jatkuvasti sen haet itselle. Minä kun osan olla sekä että, välillä vituttaa ja välillä olen iloinen, tasapainoon en vitsi ikinä tavoita itseä, sellaista ei ole olemassa, koska elämä se vaan on, mihin kuuluu erilaiset tuntemukset, pääasia kun elät sellaista elämä mistä itse pidät. Pakko varma jäädä sohvan pohjalle jos yrittää edes jonkun henkisen pääoman hankkia itselle tai tasapainoa.

Anteeksi, mutta MITÄ IHMETTÄ SINÄ YRITÄT SANOA??? Opettele suomea tai kirjoita äidinkielelläsi.

Yhteistyössä