I
Ikuinen kärsimyskö ?
Vieras
Kävin tänään polven takia siellä. Ei poistanut nestettä, vaikka sitä siellä oli, "ettei mene mitään pöpöä sinne." Ja ku se ei oo ennenkään auttanu ku korkeintaa 1 päivän ajan.. Polvi menee jotain 90 astetta koukkuun, eli aikas huonosti. Uusi taas sen saman särkylääke-reseptin, samoja 600mg buranaa ja 1g panadolia, vaikka sanoin, ettei ne auta. Erehdyin sanoo, että oon ottanu niitä vaan kerran päivässä, ni sano, että syö se 3kertaa päivässä, ni pitäs auttaa. Hermosärkyyn ei auta nuo, mut ei tää semmoselta vaikuta.
Vahvempia särkylääkkeitä toki olis, mut ei oo kuulemma hyväks mun ikäiselle ?
Sit sano, että jotain sieltä polven sisältä on varmaan irronnut, kun lukko-oiretta on. Mut ainoo hyvä hyöty siellä käynnistä oli se, että se kerto missä on ilmainen fysioterapia!! Jospa se taas auttais polveen, tosin on se polvi nyt sen 5000 kertaa pahempi mitä oli sillon keväällä kun fysioterapias kävin..
Ja entä sit ku EI voi nukkua öisin? Koulussa meinaa nukahtaa tunnille eikä jaksa tehdä tehtäviä, kun yöunta tulee 3-5tuntia vaihdellen polven mukaan. Ja aina kun tuun koulust kotiin, meen suoraan nukkumaan, sillonkii vähän väliä herään polvikipuun.
Pitäs niinku 3viikkoo kestää noilla särkylääkkeillä, että saa mahdollisesti jotain helpotusta polveen tai ainakii saa tietää, mitä polvelle tehdään vai tehdäänkö mitään.
Polveen ei auta kylmä, ei lämmin, ei särkylääkkeet. No kuuma suihku auttaa välillä, mut ei sielläkään jaksa koko iltaa istua ja kun tulee kovempi kipu kun lähtee suihkusta pois. Aina illalla yötä vasten tulee järkyttävät kivut.
Vahvempia särkylääkkeitä toki olis, mut ei oo kuulemma hyväks mun ikäiselle ?
Ja entä sit ku EI voi nukkua öisin? Koulussa meinaa nukahtaa tunnille eikä jaksa tehdä tehtäviä, kun yöunta tulee 3-5tuntia vaihdellen polven mukaan. Ja aina kun tuun koulust kotiin, meen suoraan nukkumaan, sillonkii vähän väliä herään polvikipuun.
Pitäs niinku 3viikkoo kestää noilla särkylääkkeillä, että saa mahdollisesti jotain helpotusta polveen tai ainakii saa tietää, mitä polvelle tehdään vai tehdäänkö mitään.
Polveen ei auta kylmä, ei lämmin, ei särkylääkkeet. No kuuma suihku auttaa välillä, mut ei sielläkään jaksa koko iltaa istua ja kun tulee kovempi kipu kun lähtee suihkusta pois. Aina illalla yötä vasten tulee järkyttävät kivut.