oli aamulla sellainen WTF herätys..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
olin lähdössä töihin ja sanoin illalla miehelle et herään 7 ja lähden sit ku ehdin.

no, mä olin puol 7 aikaan jo hereillä mut torkuin siinä sit kellon soittoon asti, tai niin kuvittelin..

kello oli 6:55 ni mies tönii mua ja kysyy: pitikö sun herätä 7? kello on viittä vaille..

öööööööööö?

minkä takia se herättää mut ilmottaakseen ettei mun tarvii herätä vielä viiteen minuuttin? :kieh:

(JSSAP? )

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;27822460:
olin lähdössä töihin ja sanoin illalla miehelle et herään 7 ja lähden sit ku ehdin.

no, mä olin puol 7 aikaan jo hereillä mut torkuin siinä sit kellon soittoon asti, tai niin kuvittelin..

kello oli 6:55 ni mies tönii mua ja kysyy: pitikö sun herätä 7? kello on viittä vaille..

öööööööööö?

minkä takia se herättää mut ilmottaakseen ettei mun tarvii herätä vielä viiteen minuuttin? :kieh:

(JSSAP? )

helvetin tylsä ja tyhmä aloitus.

• Tykkää
Reactions: keppälerttu
Toi on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ärsyttävää! Kuinka monena aamuna oon herännyt 15 minuuttia ennen kelloa siihen, että äijä tulee halimaan?!?!?! Eikä se usko vaikka oon sanonu että mua ei saa herättää kesken unien ellei talo oo tulessa. Hitto, odottais sen vartin ja halis sitten. Tai mieluummin aamukahviin asti...

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;27822460:

öööööööööö?

(JSSAP? )

Samaa minä teen miehelle jos satun olee hereillä kun sen pitäis herätä, että saa jatkaa rauhassa unia. :D

[QUOTE="vvv";27822511]Samaa minä teen miehelle jos satun olee hereillä kun sen pitäis herätä, että saa jatkaa rauhassa unia. :D[/QUOTE]

Mäkin teen miehelle noin :D Herään yleensä puol tuntii ennen ku miehen herätyskello soi ja ressaan kauheesti, että herääköhän se enkä pysty ite nukkumaan ja aina jtn 5min ennenku sen kello soi niin tökin "sun pitää herää kohta"

Yhteistyössä