Olettekos tehneet kepposia inttimiehillenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muistelot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muistelot

Vieras
Onks täällä ketään sellaisia joiden miehet on olleet intissä? Siis sillai että olisitte olleet yhdessä tai tiiättekö muita tapauksia? Kertokaa jotai inttijuttuja, ootteko tehneet jotain kepposia tai edes jotain hauskoja juttuja tai mitä vaan inttiajalla?

Mä laitoin mustat pitsipöksyt miehen laukkuun kun se lähti sinne ja se löys ne vasta siellä ja oli muut pojat nauraneet.

Inttikepposet? Nevö hööd tätä ennen! Eli ei tullut tehtyä, tosin mies oli käynyt intin juuri ennen kuin tavattiin.

Mutta oli siitä intin käymisestä yksi hyöty: kun muutettiin yhteen, mies kävi jo töissä, minä vielä opiskelin. Miehen tulot ois vaikuttaneet sen, etten ois saanut asumistukea ollenkaan tai ainakin hyvin vähän. Mutta kun tulot katsottiin ainakin silloin edellisen vuoden mukaan, siis juuri silloin kun hän oli ollut intissä, tuki myönnettiin täytenä. ;) Että sikäli sattui sopivasti.

Isosiskoni teki isoveljelleen kepposen räsynuken kanssa piilottaen sen tämän makuupussiin, kun poika oli menossa retkelle kaverien kanssa. Intissä ei isoveli kuitenkaan vielä silloin ollut, 16-vuotias poika. Hän ei huomannut makuupussin pohjalla ollutta nukkea ja sen havaitsi vasta hänen kaverinsa äiti ripustaessaan pusseja narulle tuulettumaan. Nukke putosi makuupussista ja nainen luuli, että isoveljemme tarvitsi sen unilelukseen. Poika oli kyllä vihainen kotiin tultuaan. "Mä poltin sen nuotiossa", hän väitti isosiskoni kauhistukseksi, mutta ehjä nukke yhä oli.

mulle on jäänyt mieleen semmonen kun gf soitti bileiden jälkeisessä pikkusievässä komppaniaan keskellä yötä ja vaati apupässiä herättämään meikäläisen

tää aika tuore alokas ei uskaltanut tulla ryhmyrien tupaan mokoman asian takia mutta <<-kaverit hirnu sitä sitten aamulla

Yhteistyössä