Olettekos ajatelleet, te suihkussa kävijät, että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
toisilla saattaa olla niin kylmä suihkutila kellarissa, että ei ole mikään nautinto käydä suihkussa, vaan päinvastoin se tuntuu kidutukselta?! Meillä on kylmä pesuhuone ja käymme suihkussa lasten kans samalla kun lämmitämme saunan, eli 3-4 kertaa viikossa. Me aikuiset ja varsinkin mies kyllä käy päivittäin, mutta pieniä tai edes alakouluikäisiä lapsia en raaski pakottaa sinne joka päivä! Luulen, että laittaisin useammin jos suihku olis lämmin ja mukava kylpyhuone, mutta kun se ei ole.

Voivoi, muuttakaa asuntoon, jossa saa lämmintä vettä tai hommatkaa kunnon kylppäri lämpine vesineen. Taidanpa lähteä puoleksi tunniksi oikein kuumaan suihkuun, jossa ei varpaita palele.

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Voivoi, muuttakaa asuntoon, jossa saa lämmintä vettä tai hommatkaa kunnon kylppäri lämpine vesineen. Taidanpa lähteä puoleksi tunniksi oikein kuumaan suihkuun, jossa ei varpaita palele.

:) Siis tottakai hanasta tulee lämmintä vettä. Ei tuollaselle betonikellarille voi tehdä mitään, sellanen se vaan on. Tarkoitan vaan että ei tarvii kauhistella jos joku ei suihkuta lapsiaan joka ilta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

:) Siis tottakai hanasta tulee lämmintä vettä. Ei tuollaselle betonikellarille voi tehdä mitään, sellanen se vaan on. Tarkoitan vaan että ei tarvii kauhistella jos joku ei suihkuta lapsiaan joka ilta.

Tottakai sinne lämmittimet raksaamalla saa.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mä en käsitä että miksei sitä suihkutilaa sitten voida rempata lämpimäksi, jos se tosiaan on melkeen kidutusta? Jos ei itsensä, niin edes lasten vuoksi.

Ei kellaritiloja välttämättä kannata tehdä ns. normaalin huoneen lämpöisiksi. Meilläkin toimii ihan mainiosti tuo, että kun sauna lämmitetään, niin suihkutilassa tarkenee myös. Lattialla on puuritilät, olisi muuten tosi kylmä.

Meillä on onneksi kaksi muutakin suihkua eli tuota ei käytetä muuten kuin saunomisen yhteydessä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No meillä ei suihkutella joka ilta vaikka on lämmin ja viihtysä kylppäri, johan siinä ihokin kuivuu jatkuvasta läträämisestä.

No miksi ihmeessä mun pitäisi sitä ruveta miettimään? Oletko sinä ap miettinyt nukkumaan käydessäsi, että jollain on kenties huonommat patjat ja kurjempi sänky kuin sinulla? Tai aamulla keittiössäsi kahvia keittäessäsi, että jollain voi olla ahtaampi keittiö, jossa ei ole mikään nautinto keittää kahvia?

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mä en käsitä että miksei sitä suihkutilaa sitten voida rempata lämpimäksi, jos se tosiaan on melkeen kidutusta? Jos ei itsensä, niin edes lasten vuoksi.

Ei kellaritiloja välttämättä kannata tehdä ns. normaalin huoneen lämpöisiksi. Meilläkin toimii ihan mainiosti tuo, että kun sauna lämmitetään, niin suihkutilassa tarkenee myös. Lattialla on puuritilät, olisi muuten tosi kylmä.

Meillä on onneksi kaksi muutakin suihkua eli tuota ei käytetä muuten kuin saunomisen yhteydessä.

No mutta kun ap:lla ei selvästikään se toimi mainiosti (jos kerran ei lapsia saa pestyä ilman että se on lapsille kidutusta)...siksi remppaa ehdotin.

Meillä oli penskana suihku ja sauna erillisessä rakennuksessa ja betonia sekin lattia oli...lämmintä vettä ei tullut mutta silti aina pärjättiin.

olen itsekin asunut sellaisessa talossa. Onhan tuo terveempää ja luonnonläheisempää. Ei minusta lapsia tarvitse joka päivä suihkussa käyttää, kasvojen ja käsien pesut riittävät esim. joka toinen päivä.

Suoraan sanottuna en oo miettinyt moista.
Mua ei nimittäin tollaseen mörskään sais, missä peseytyminen ois kidutusta :x

On se kuin luonnonläheistä tahansa niin kiitos ei- mä oon 2000-lukua elävä stadilainen :D

Meil tuli sisäsuihku sillon ku olin 12-vuotias sitä ennen lämmitettiin ulkosaunan muuripadassa pesuvetet ja pestiin päät pesuvarissa. Jännä juttu et joskus sitäkin aikaa kaipaa :D

Yhteistyössä