ainoastaan 30 min.
NalleKarhuÄiti 04.01.2008 #27 tyttö kävi päivällä ja on nyt menossa taas. muut ollaan oltu sisällä |O
Tatjana 04.01.2008 #28 Ei päästy pihalle, ei voi kuukauden ikäistä viedä -20 asteeseen.. Harmi, muuten ois niin aurinkoinen päivä!
Ei päästy pihalle, ei voi kuukauden ikäistä viedä -20 asteeseen.. Harmi, muuten ois niin aurinkoinen päivä!
punatukkainen 04.01.2008 #32 Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol: en, enkä ulkoile. mä inhoon kylmää. mä oon sisäihminen!!! Click to expand... Miten sun lapset sit ulkoilee?? Yksin vai? :/
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol: en, enkä ulkoile. mä inhoon kylmää. mä oon sisäihminen!!! Click to expand... Miten sun lapset sit ulkoilee?? Yksin vai? :/
Möömö 04.01.2008 #33 Ollaan oltu koiran ja lasten kanssa lenkillä. Ihana aurinko ja pikku pakkanen. Näettekö ton sädekehän mun pään päällä??? :saint:
Ollaan oltu koiran ja lasten kanssa lenkillä. Ihana aurinko ja pikku pakkanen. Näettekö ton sädekehän mun pään päällä??? :saint:
vieras 04.01.2008 #35 ei ole vielä kerinnyt ulkoilemaan, kun ajattelin pitää välipäivän ehkä. Viimeisen kolmen päivän aikana on 5 lenkkiä tehtynä.
ei ole vielä kerinnyt ulkoilemaan, kun ajattelin pitää välipäivän ehkä. Viimeisen kolmen päivän aikana on 5 lenkkiä tehtynä.