Oletteko saaneet tällaista sähköpostia?

Olen tuolla nikillä vain täällä joten......


Hi Huuhkajatar,
We are currently investigating the leak of some Last.fm user passwords. This follows recent password leaks on other sites, as well as information posted online. As a precautionary measure, we're asking all our users to change their passwords immediately.
Please log in to Last.fm and change your password on your settings page.
Your username is: Huuhkajatar
Your email address is: *tässä oli sähköpostiosoitteeni*
We will never email you a direct link to update your settings or ask for your password.
We strongly recommend that your new Last.fm password is different to the password you use on other services. For more advice on choosing a solid password we recommend: Passwords – Good to Know – Google
We're sorry for the inconvenience around changing your password; Last.fm takes your privacy very seriously. We'll be posting updates in our forums and via our Twitter account as we get to the bottom of this.

A copy of this message is online at Last.fm Password Security Update – Last.fm.
Thanks,
The Last.fm Team


Last.fm Ltd, Karen House, 1-11 Baches Street, London, UK N1 6DL
 
[QUOTE="vieras";26432251]Kohta napsuu kaikkien rekattujen tiedot esille. Eiks vauvalla käynyt kerran niin blogiosiossa.[/QUOTE]

ihan hullua laittaa tämmösiin rekisteröitymisiin oikeita tietoja.
:rolleyes:
 
"northern soul"
No jos et ole tuolla last.fm:n sivustolla, niin tuskinpa maililla on mitaan merkitysta.
Ja jos mietin omaa last.fm -tiliani, niin olisi kylla ihan helvetin yksi ja sama, vaikka salasana olisi yleisessa jaossa. Jos joku mun musiikkimieltymyksia haluaa tuunata, niin ihan vapaasti.
 
[QUOTE="northern soul";26432266]No jos et ole tuolla last.fm:n sivustolla, niin tuskinpa maililla on mitaan merkitysta.
Ja jos mietin omaa last.fm -tiliani, niin olisi kylla ihan helvetin yksi ja sama, vaikka salasana olisi yleisessa jaossa. Jos joku mun musiikkimieltymyksia haluaa tuunata, niin ihan vapaasti.[/QUOTE]

Siis mikä toi last.fm on? Minulla ei ole selaista tiliä.
 
Mhäh
Onpas outoa. Mulle tuli tuo ilmoitus, mutta mulla on kyllä last.fm -tili. En tajua, miten tuota voisi sulle tulla, ellei sulla ole tiliä. Sinuna meilaisin niille ja pyytäisin rekisteröitymistietoja. Toinen, epätodennäköinen vaihtoehto on, että tuo last.fm -sivuston viesti on kopioitu johonkin kalasteluviestiin, ja osoitteesi on saatu jonkun ihmisen osoitekirjasta, jossa osoitteesi on tallennettu Huuhkajatar-nimellä, ts. jonkun palstatutun. Onko mahdollista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mhäh;26432326:
Onpas outoa. Mulle tuli tuo ilmoitus, mutta mulla on kyllä last.fm -tili. En tajua, miten tuota voisi sulle tulla, ellei sulla ole tiliä. Sinuna meilaisin niille ja pyytäisin rekisteröitymistietoja. Toinen, epätodennäköinen vaihtoehto on, että tuo last.fm -sivuston viesti on kopioitu johonkin kalasteluviestiin, ja osoitteesi on saatu jonkun ihmisen osoitekirjasta, jossa osoitteesi on tallennettu Huuhkajatar-nimellä, ts. jonkun palstatutun. Onko mahdollista?
Viesti laitettu last.fm:lle. Ainoa paikka josta tuo voi olla ongittu on tämä palsta, varmaan paras sulkea tilit täältäkin. Näyttää vuotavan... :( No, enpä ole täällä paljon käynytkään viimeisen vuoden aikana.
 

Yhteistyössä