OLETTEKO SAANEET APUA RASKAUSPAHOINVOINTIIN INKIVÄÄRITABLETEILLA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla eivät auttaneet eikä auttanut b-vitamiinikaan. mutta kavereilla, joilla on ollut vain öllötystä eikä oksentelua, ne on tepsineet.
itselläni ei auta mikään vieläkään (15.rv menossa) mutta esim. pienet ateriat ja hedelmät vähän helpottavat hetkittäin.

mä yritin juoda inkivääriteetä mutta siitä ei ainakaan apua ollu :/
mutta voihan se olla että nuo pillerit on tehokkaampia,kannattaa koittaa :)
tiedän mitä paha raskasupahoinvointi on,joten voimia sulle :hug: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
mulla eivät auttaneet eikä auttanut b-vitamiinikaan. mutta kavereilla, joilla on ollut vain öllötystä eikä oksentelua, ne on tepsineet.
itselläni ei auta mikään vieläkään (15.rv menossa) mutta esim. pienet ateriat ja hedelmät vähän helpottavat hetkittäin.

no,mulla on ollu just silleen että kertaakaan en ole oksentanut,mutta 24/7 on todella kamla vellova olo,jonka vuoksi en kykene tekemään mitään.niin ja rv 9+3...ja lähes alusta asti ollut tämä huono olo.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

kiitos, voimia tässä tarvitsee...en koskaan olisi osannut kuvitella että tämä tällaista voisi olla, ensimmäisestä kun en tiennyt mitään. tämä menisikin jos olisi vaikka vain aamuisin tämä olo mutta kun se on koko ajan.nytkin väkisin istun tässä, mutta tietokoneen ruutua en juuri pysty kuin vilasemaan...tekee sekin pahaa...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

kiitos, voimia tässä tarvitsee...en koskaan olisi osannut kuvitella että tämä tällaista voisi olla, ensimmäisestä kun en tiennyt mitään. tämä menisikin jos olisi vaikka vain aamuisin tämä olo mutta kun se on koko ajan.nytkin väkisin istun tässä, mutta tietokoneen ruutua en juuri pysty kuin vilasemaan...tekee sekin pahaa...

niin kauanko sulla kesti pahoinvointi?

kokeile ihmeessä niitä, jos ne auttaisi. mä alan jo toivoa että jospa tuossa puolessa välissä edes helpottaisi kun rv4 alkoi jo oksentelu.

mutta tosiaan, muutamalle kaverille ne on tuoneet avun, testaa siis =)

Mulla auttoi!! Pahoinvointi alkoi rv4 ja rv 6 kävin ostaa noita inkiväärikapseleita, kolmen päivän jälkeen olo helpottui huomattavasti, jäljelle jäi vaan sellanen iltapäiväöllötys...
Kannattaa kokeilla, kyllä mä ainakin mielelläni sen 11e maksoin ja helpotus oli huomattava!

Mulla oli pahoinvointi tonne lähes puoleen väliin saakka 24/7 ja ihan oksentelujen kera... Menin niin heikkoon kuntoon jotta sain sitte lääkäriltä neuvon kipasta apteekkiin ostamaan matkapahoinvointilääkettä. Miten nerokasta! Se oikeesti ainakin toimi mun kohdallla! Yks tai kaks nappia päivässä ja ei vellovaa oloa eikä rientämistä tekemään tuttavuutta vessan pöntön kans. Suosittelen siis todellaki kokeilemaan! Ja ihan on reseptivapaata normaalia matkapahoinvointilääkettä. Tosin aika kalliiksi tulee pitemmän päälle.. 10 tabun paketti makso muistaakseni jotaki rapiat 7e.