Ä
äiti
Vieras
olo on jo niin kauhea että oli pakko joatian hakea ja apteekista moisia tarjottiin..lieköhän apua löydy noista...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:mulla eivät auttaneet eikä auttanut b-vitamiinikaan. mutta kavereilla, joilla on ollut vain öllötystä eikä oksentelua, ne on tepsineet.
itselläni ei auta mikään vieläkään (15.rv menossa) mutta esim. pienet ateriat ja hedelmät vähän helpottavat hetkittäin.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä yritin juoda inkivääriteetä mutta siitä ei ainakaan apua ollu :/
mutta voihan se olla että nuo pillerit on tehokkaampia,kannattaa koittaa![]()
tiedän mitä paha raskasupahoinvointi on,joten voimia sulle :hug: :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mä yritin juoda inkivääriteetä mutta siitä ei ainakaan apua ollu :/
mutta voihan se olla että nuo pillerit on tehokkaampia,kannattaa koittaa![]()
tiedän mitä paha raskasupahoinvointi on,joten voimia sulle :hug: :flower:
kiitos, voimia tässä tarvitsee...en koskaan olisi osannut kuvitella että tämä tällaista voisi olla, ensimmäisestä kun en tiennyt mitään. tämä menisikin jos olisi vaikka vain aamuisin tämä olo mutta kun se on koko ajan.nytkin väkisin istun tässä, mutta tietokoneen ruutua en juuri pysty kuin vilasemaan...tekee sekin pahaa...