Oletteko pystyneet ajamaan autoa raskauden loppuun asti ja miten pian synnytyksen jälkeen?

ekan aikana ei vielä ollut korttia,tokan kohdalla ajoin itse synnyttämään rv40+2(neiti syntyi tunti tämän jälkeen,ja vointi oli ajaessa vielä hyvä!),kolmannesta ajelin edellisenä iltana ,ja neljännestä ajelin kolmea päivää ennemmin(kun käynnistettiin ajoin ite sairaalaan).ja tokasta ajoin ite myös synnäriltä kotiin :)ja muutenkin ajellut kyllä aikalailla heti.mutta mulla on ollut nopeat ja helpot synnytykset :)
 
"vieras"
[QUOTE="xxx";22103837]nelosen kohdalla ajoin ite sairaalaan käynnistykseen ja sairaalasta sit vauvan kans kotiin 5päivää myöhemmin.[/QUOTE]

Saako sairaalasta lähteä kahdestaan vauvan kanssa? Aiankin aiemmin oli oltava hakija, vaikka olisi ollut yksinhuoltaja.
 
kolmelasta
Ihan loppuun asti olen ajellut. kaikki synnytykset on alkanut yöllä ja varmaan vielä edellisenä päivänä olen ollut autolla liikenteessä. Maalla kun asuu niin pakko ajaa jos johonkin haluaa, mut ei mitään ongelmia ole ollut.
Ekasta olin niin kipeä että meni muutama viikkoa ennenkuin ajoin, kun en pystynyt kunnolla istumaan. Mut kahdesta seuraavasta olen ajanut varmaan viikko, max. kaks synnytyksen jälkeen.
 
Ajelin vielä samana päivänä kun vedet meni (rv 40+4). Hyvin mahduin ratin ja penkin väliin vaikka mahaakin oli reilusti (sf 37,5). Tarkkaan en muista kuinka pian syntymän jälkeen lähdin autoilemaan, mutta ei siinä kauaa mennyt.
 
........
[quote="vieras";22104562]eikö kellaan muulla ole kielletty autolla ajamista synnytksen jälkeen? Mun käskettiin oottaa kaksi viikkoa, jotta paikat paranee, ennen kuin sai ajaa.[/quote]

minkä ihmeen takia?
 
Mahtunut olen hyvin ratin ja penkin väliin. Mulla on äärimmäisen supistusherkkä kohtu ja kummassakin raskaudessa on n.rv20+ eteenpäin autossa istuminen aiheuttanut supistuksia. Siksi vältin pitkiä matkoja autolla.
 
jadal
kuopusta odottaessa ajoin viimeisen kerran joskus rv30tienoill., iso maha runsaan lapsiveden takia, ja kun itse olen niin lyhyt, että penkki pitää vetää niin eteen kuin mahdollista, niin ei siinä mahtunut enää mitenkään päin ratin taakse.
 
rrrrr
Mä olisin varmaan pystynyt ajamaan autoa loppuun saakka, mutta sinne meneminen ja sieltä pois tuleminen oli niin tuskaa, että yritin välttää ajamista.

Synnytyksen jälkeen kenotin toisella kankulla varmaan pari viikkoa, joten meni aika pitkään ennekuin ajoin.
 
"Hopping"
Ihan loppuun asti, ei ole maha haitannut. Ajoin myös itse synnyttämään, viikkoja oli 41+4. En muista koska ajoin synnytyksen jälkeen, mutta varmaan aika pian ainakin kauppaan.
 

Yhteistyössä