oletteko pistäneet n.2kk ikäista vauvaa ostoskärryjen kaukalossa?

  • Viestiketjun aloittaja "piipa"
  • Ensimmäinen viesti
"alkup."
[QUOTE="piipa";28162446]Pitäs tehä isot ostokset ja vauvan turvakaukaloa ei täten voi kärryssä pitää. Mutta tohtiiko noihin kaupan kaukaloihin laittaa noin pientä? :/[/QUOTE]

Hassu otsikko tuli! Siis pitäneet! :D
 
"alkup."
[QUOTE="Vieras";28162457]Olen, monesti. Tosin silloin ei ollut pahin lenssukausi vaan keskikesä, nyt en ehkä laittais. Siin ei oo mitään suojaa...

mites liina?[/QUOTE]

Ei viihdy liinassa sitten ollenkaan :/
 
"Maija"
No ei sillä ajalla nyt ole mitään väliä että onko 10min vai 45min kyllä ne pöpöt tarttuu jos on tarttuakseen. Itse en pientä vauvaa ilman suojaa siihen laittais eli harso tai pyyhe tai joku alle ja sit pesuun kotona.
Mut vauvalla on kuitenkin haalari päällä.... Ja miettikääpäs sitä, kun se sitten isompana nuolee sen työntökahvan ja sen jutun, nillä ostoskärryt kytketään toisiinsa. Toki siis silloin on isompikin, mutta silti suhteuttaisin nää asiat toisiinsa.
 
"Vieras"
En minäkään. Eikä meidän muksu ole ikinä nuollut työntökahvoja tai muuta, ja on sentään jo 4 v. Ei myöskään ole koskaan syönyt hiekkaa tai muuta. Eli ei kaikki lapset ole sellaisia, jotka tunkevat suunsa joka paikkaan.
 
"vieras"
No ei sillä ajalla nyt ole mitään väliä että onko 10min vai 45min kyllä ne pöpöt tarttuu jos on tarttuakseen. Itse en pientä vauvaa ilman suojaa siihen laittais eli harso tai pyyhe tai joku alle ja sit pesuun kotona.
Mä taas en oo yhtään huolissani että siitä kaukalosta tarttuisi mitään vaarallista vauvaan (jolla on ulkoiluhaalari ja muut vaatteet päällä), mutta inhottaa kun siihen kärryjen kaukaloon ei saa mitään harsoa suojaamaan ihmisten aivastuksilta ja muilta pärskeiltä, vaan vauva on just hyvällä korkeudella ottamaan vastaan kaikki pöpöt mitä ihmiset hönkii päin.
 
"yx vaan"
Meillä auton turvakaukalo mahtui siihen eteen kun avasi sen istuin osan ja laitto kaukalon siihen päälle. Takaosassa oli vielä sellanen lovi johon meni sopivasti kärryjen selkänoja, eli "lukittui" paikoilleen.
 
"Maija"
[QUOTE="Vieras";28162500]En minäkään. Eikä meidän muksu ole ikinä nuollut työntökahvoja tai muuta, ja on sentään jo 4 v. Ei myöskään ole koskaan syönyt hiekkaa tai muuta. Eli ei kaikki lapset ole sellaisia, jotka tunkevat suunsa joka paikkaan.[/QUOTE]

Onnea! Mulle on osunut kaksi nuoleskelijaa :D
 
just just.. ei oo käyny koskaan mielessäkään, että joku ei uskaltais siinä vauvaa pitää. :D Se kaupassa käyminen on jo varmaan itsessään vauvalle vaarallisempaa kuin siinä istuimessa oleminen, joten kannattaa varmaan olla viemättä niitä mukuloota kauppaan. =)
 
"jaa"
No hohhoijaa, meidän kaksoset oli niissä ihan siitä pariviikkoisesta lähtien. Ei ihan ois kaks turvakaukaloa mahtunut vaunuihin, onneks joissakin kaupoissa on tuplavauvakärryt. Ja tosiaan vauvalla on vaatteet päällä, eli mitä kauheeta sille voi siitä tulla? Ja kyllä, sit kun kasvoivat ja alkoivat istua kärryissä niin useampaan otteeseen nuolivat kaiken mihin vaan ylettivät. Eivät kyllä oo pahemmin olleet kipeitä...
 
"jeps"
Kyllä olen, ja pienempääkin, siitä asti kun nyt kaupassa on tarvinnut lapsi mukana käydä. Ihan pienen kanssa otin usein jonkun käsipyyhkeen tms. mukaan että sitä sai vauvan alle ja sivuille tukemaan asentoa.
 

Yhteistyössä