Oletteko pesseet kenkiä pesukoneessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FionaFauna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FionaFauna

Aktiivinen jäsen
20.05.2008
1 992
2
36
Minä en ole ja ajattelin nyt tehdä poikkeuksen ja pestä Crocs-kopioni pesukoneessa. Pistän käsinpesuohjelman niin on sitten tarpeeksi hellä, tosin vähän epäilen, että lähteekö kolmessakympissä kaikki lika ja pöpöt.

Tiedän, että jotkut pesevät lenkkareitakin koneessa. Minkälaisia kokemuksia siis kenkien (varsinkin tuommoisten muoviläpysköiden) pesusta koneessa? Onko haittaa koneelle tai kengille?

Muiden ulkovaatteiden (lasten haalareiden tms) kanssa samassa, ihan normaaliohjelmalla 40 asteessa. Hyvin on kestänyt, olisko joskus jostain halpislenkkareista auennu pohjan liimaus, mutta senkin sai liimattua uudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja minsi:
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Nyt on jännää, pistin koneen pyörimään. Pienet on huvit mullakin. :D

Eikös se niin ole, et pitää nauttia niistä pienistäkin...

No siis todellakin! Näin kun on istunut koko sunnuntaipäivän vain sisätiloissa niin pitää repiä iloa pienistäkin asioista.. :D :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Pesen kaikki ei-nahkakengät tarvittaessa koneessa.

Crocs-kopiot taisin viimeksi pestä suihkuverhon kanssa klooripesussa.

Minä taas olen pessyt myös ja enimmäkseen nahkakenkiä ja hyvin ovat kestäneet. Omista työsandaaleistani tuli kuin uudet.

Alkuperäinen kirjoittaja No joopajoo:
Minä taas olen pessyt myös ja enimmäkseen nahkakenkiä ja hyvin ovat kestäneet. Omista työsandaaleistani tuli kuin uudet.

Nahkakengät eivät voi mitenkään pitää vesipesusta tahi vielä pesuaineen kanssa. Kai sentään laitot hoitoaineet pesunjälkeen vai käytätkö koppuroita?

Yhteistyössä