Oletteko ostaneet omille tai kummilapsillenne jotain tiettyä astiasarjaa lahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos olette, niin oletteko kysyneet mitä astioita vai oletteko ite päättäneet asiasta? Ja olisi ihan kiva kuulla mitä astiasarjaa ja mitkä osat esim. oletko ostanut syvät ja matalat lautaset+kahvikupit ja jotain muuta osia vai? Entä juomalasia?

lapselle kelpais.. vaan äidille ei...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos olette, niin oletteko kysyneet mitä astioita vai oletteko ite päättäneet asiasta? Ja olisi ihan kiva kuulla mitä astiasarjaa ja mitkä osat esim. oletko ostanut syvät ja matalat lautaset+kahvikupit ja jotain muuta osia vai? Entä juomalasia?

Me ostettiin jonkun aikaa Arabian muumi astioita.
Se meidän keräily loppu sit siihen kun ne kaikki meidän lahjaksi ostamat
astiat olivat koko perheen käytössä.
Kun myös vanhemmat keräsivät muumi mukeja, lautasia yms.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Me ostettiin jonkun aikaa Arabian muumi astioita.
Se meidän keräily loppu sit siihen kun ne kaikki meidän lahjaksi ostamat
astiat olivat koko perheen käytössä.
Kun myös vanhemmat keräsivät muumi mukeja, lautasia yms.. :kieh:

Me kerätään myös Muumiastioita.
Esikoinen on saanut jonkun kupin ja kulhon kummiltaan lahjaksi ja samassa paikassa (vitriinissä ) niitä säilytetään ja käytetäänkin mitä muitakin mukeja.
:snotty: :snotty:
Mutta (puolustukseksi ;) ) me kerätäänkin noita astioita tytöille, että saavat viedä sitten mennessään kun joskus lähtevät maailmalle. :saint:

Tyttären kummit ovat keränneet hänelle tuikkukynttilänjalkoja ja nyttemmin yhtä astiasarjaa. Eivät kyselleet ennakkoon mieltymyksiä, mutta astiasarja natsasi tyttären mielestä juurikin kohdalleen.

En ole kerännyt mitään tiettyä astiastoa, toiset kummit ovat keränneet hopealusikoita ja pentikin lastensarjaa. Aivan ihania! Itse olen sit vienyt ihan käyttöön tarkoitettavaksi mm. koiramäkisarjaa.

Omat on niin pieniä, etten heille ole muuta ostellut kuin muumimukeja, lähinnä kausimukeja niistä. Mukit eivät ole käytössä, vaan saavat ne sitten aikanaan käyttämättöminä.

Kummitytölle olen kerännyt Iittalan Kartiosarjan lasit ja Kultakeramiikan Taru -sarjaa. Itse on saanut valita mieleisensä astiastot.

Yhteistyössä