Oletteko ostaneet jo välikausipuvun?

mari
Alkuperäinen kirjoittaja KiaralA:
Minkä merkkisen ja värisen? Suositelkaa jotain hyvää pukua kohta 2-vuotiaalle taaperolle :) ?
Ostin 3vuotiaalle POP:n omenanvihreän välikausihaalarin. Hinta muistaakseni päälle 90 euroo, mutta mulla on City Shoppari-kortti, jolla sain
-20%alennusta, joten hinnaks jäi n70euroo.
 
Sara2006
Alkuperäinen kirjoittaja ei vielä:
En ole löytänyt mieleisiä, viime vuoden Reiman kuosit kivempia - mistähän niitä saisi...
Olen ihan samaa mieltä. Soittelin jo tehtaanmyymälään ja kyselin, löytyykö viime vuoden mallistoa. Ei löytynyt, mutta onneksi viime syksynä käytetty Jonathanin haalari käy vielä tänä keväänä. Alesta ostetaan sitten seuraavaa kokoa oleva haalari.

Kävin komeroita eilen läpi ja ihan yllätyksenä löytyi, että meillä on Ticketin Uffo-haalari. Sen malli ei sovi 3 v tytöllemme, joten se lähti Huutikseen. Tytöllä on siis Jonathan välikausihaalari ja lämpimämpiä kelejä varten Ticketin Plain Rain -asu.

Pojalla 7 v on Lassietech-housut ja parikin takkia (Lindex, Reimatec ja Ticket).

Hyödynnän yleensä aina alet, harvemmin ostan normaalihinnalla.
 
.
tytölle menee viel viimevuotinen lassietec haalari ja sit on uusi kaksi osainen lassietec puku. pojalle ostin lassien http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=565073&shopId=10009&findPath=true&compartmentId=10068&categoryId=10424&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay#
kun itse sai valita ja ikää 5 vuotta
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .:
tytölle menee viel viimevuotinen lassietec haalari ja sit on uusi kaksi osainen lassietec puku. pojalle ostin lassien http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=565073&shopId=10009&findPath=true&compartmentId=10068&categoryId=10424&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay#
kun itse sai valita ja ikää 5 vuotta
Kannattaako noista ei vettäpitävistä puvuista maksaa tuollaisia hintoja?
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
tytölle menee viel viimevuotinen lassietec haalari ja sit on uusi kaksi osainen lassietec puku. pojalle ostin lassien http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=565073&shopId=10009&findPath=true&compartmentId=10068&categoryId=10424&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay#
kun itse sai valita ja ikää 5 vuotta
Kannattaako noista ei vettäpitävistä puvuista maksaa tuollaisia hintoja?
no en mä kyllä tollaista hintaa siitä maksanutkaan. vaan löyttäristä ostin ja maksoi 45 e. ja jos on kivan näköinen niin ei sillä hinnalla mulle niin väliä ole.
 
kyssäri
Alkuperäinen kirjoittaja Sara2006:
Alkuperäinen kirjoittaja ei vielä:
En ole löytänyt mieleisiä, viime vuoden Reiman kuosit kivempia - mistähän niitä saisi...
Olen ihan samaa mieltä. Soittelin jo tehtaanmyymälään ja kyselin, löytyykö viime vuoden mallistoa. Ei löytynyt, mutta onneksi viime syksynä käytetty Jonathanin haalari käy vielä tänä keväänä. Alesta ostetaan sitten seuraavaa kokoa oleva haalari.

Kävin komeroita eilen läpi ja ihan yllätyksenä löytyi, että meillä on Ticketin Uffo-haalari. Sen malli ei sovi 3 v tytöllemme, joten se lähti Huutikseen. Tytöllä on siis Jonathan välikausihaalari ja lämpimämpiä kelejä varten Ticketin Plain Rain -asu.

Pojalla 7 v on Lassietech-housut ja parikin takkia (Lindex, Reimatec ja Ticket).

Hyödynnän yleensä aina alet, harvemmin ostan normaalihinnalla.
Onko teillä joku tietty malli hakusessa, kevään mallistosta vai syksyn? Reimalta kun tulee välikautta nykyään sekä keväällä että syksyllä..
 
a
3 v. tytöllä huutiksesta 2-osainen Remu ja alennusmyynnistä viime syksyn *Jonathan haalari.
4 v. pojalla alennusmyynnistä viime kevään *Jonathan 2-osainen puku ja täysihintaisena Ciraftecin haalari Prismasta.
 
dfdf
4 v tytölle ostin sittarin joulualesta 5 eurolla. Merkistä ei tietoa. 2 v pojalle ostin syksyllä kirppikseltä 4 eurolla. Merkkiä en muista, eikä ole väliäkään. Pääasia, että pinta on liukas eli ei imaise heti kosteutta sisälle.
 

Yhteistyössä