Oletteko olleet sokeita itsestänne?

Minä Äiti
Minäkin olen luulut et olen normaalivartaloinen suht hyvän näköinen nainen. Mut ku näin kuvan niin olin masennuksen partailla :x :/ :kieh: Mikä ihrakasa? Mikä tukka? Mikä löllöällö mä olinkaan?
 
PahaSilmä
Valokuvista voi saada pientä osviittaa kylläkin, mutta kyllä valokuva vääristää mittasuhteita jonkin verran.

Joskus nuorempana laitoin tukkaa enkä tajunnut katsoa, miltä se näytti takaa päin. :D Semmonen sivuista tupeerattu mutta takaata lättänä onkin aika :x :LOL:
 
Mä katselin mein tytön ristiäiskuvia jossa olin sonnustautunut valkoiseen virkattuun tunikaan ja valkoisiin pellavahousuihin....
ja mä luulin silloin näyttäväni hoikalta...
voi jösses :\| totuus on tarua kamalampi...
 
Valokuat pudottivat suomut silmiltäni, mä olin kuvitellut olevani vain vähän pyöreä, mutta totuus on että olen hel.vetinmoinen läski :\| :\| Vaatteet on sitä yrittäneet kertoa mulle jo pitkään, mutta mä en ole uskonut. Nyt on pakko uskoa.
 
Viimeaikaiset valokuvat on kieltämättä ollu ihan hirveitä! Peilistä katsottuna esim joku paita on näyttänyt ihan siedettävältä päällä, mutta kuvassa... Voi kauhistus :eek: Takapuolikin on vähintään kaksinkertainen.
 
Juu :whistle: 10 vuotta ja 20kg sitten luulin olevani lihava, ja yritin peitellä vatsamakkaroitani (joita minulla ei ollut). Nyt tänä päivänä kun olen tuon 20kg lihavampi, en voi uskoa olleeni joskus niin laiha! Eli kai on itsetunnossa jotain vikaa kun aina tuntuu lihavalle...

Valokuvaan onneksi yleensä nykyään vain lapsiani, jotta minun nykyisestä olemuksestani ei jää kovin montaa todistusaineistoa :D Painonpudotus käynnissä, jälleen kerran.
 

Yhteistyössä