[QUOTE="Anni";24538263]Meillä minä olen ollut vuosia masentunut ja seksihalutkin on olleet koko sen ajan hukassa. Siis totaalisen hukassa, libido täys nolla ja pakkasenki puolella käyty. Vaikka mies ois tehny kotona mitä, halinut, hellinyt, lämmitellyt jne ei seksi vain kertakaikkiaan tuntunut miltään. Vaikka ois porakoneella jyystänyt olis lopputulos ollut ihan sama, kaikki mahdolliset ja mahdottomat sänkykamari-niksit kokeiltu.
Mies tass on super-hyper-himokas. Tässä yhtälössä on vaikea tehdä komprommiseja ja tottakai ymmärrän, kuinka mies tästä kärsii.
Kun tilanne oli kaikkein pahimmillaan (minä purskahdin itkuun kesken yhdynnän) ratkaisimme tilanteen niinkin rajulla tavalla, että lopetimme seksielämämme hetkeksi kokonaan ja minun aloitteestani annoin mieheni käydä maksullisissa naisissa. Tästä keskusteltiin paljon, itkettiin ja sovittiin tosi tiukat ja tarkat pelisäännöt. Mikään "ilmainen" seksisuhde/vakipano oli molemmille possuljettu vaihtoehto mahdollisien tunteiden syntymisten vuoksi. Minä halusin, että kaikki tehdään avoimesti. En ikinä voisi hyväksyä selän takana toimimisia, etenkään tällaisen asian vuoksi.
Tämä diili auttoi meidät molemmat pahimman yli. Mies oli aivan rikki minun vaikean masennuksen vuoksi ja meinasi masentua itsekin. Siihen päälle totaalinen puutos-tila ja siihen turhautuminen ja raskas arki pienten lasten yöheräilyineen ja minä omine vaatimuksineni. Ero oli todella lähellä, mutta päätettiin että hemmetti vieköön mehän selvitään.
Tuon tapahtuman seurauksena meillä ei ole yhtikäs mitään, mistä ei voitais keskustella. Luotan 100% mieheeni, ettei hän IKINÄ tekisi mitään kenenkään kanssa minun selkäni takana ja hän tietää kuoinka paljon kunnioitan hänen tarpeitaan.
Ollaan todettu, että jos miehen tarpeet on seksiä kerran päivässä ja minun nolla, on siitä mahdoton tehdä molempia osapuolia tyydyttävää kompromissia. Tällä hetkellä ollaan koitettu löytää kummallekin vähiten huonoin ratkaisu ja mies "tyytyy" lahnaseksiin pari kertaa viikossa. Ei missään nimessä ole tyytyväinen laatuun eikä määrään, mutta näillä mennään nyt toistaiseksi.
Tiedän, että monien on vaikea tällaisia ratkaisuja hyväksyä, mutta minusta tuo oli hyvin pieni hinta muuten täydellisen suhteen pelastamiseksi.[/QUOTE]
Minun mielestäni hyvä, että asiassa pyritään kompromissiin, eikä toisen yksipuolisella päätöksellä laiteta seksielämää jäihin.