oletteko nyt mustat tyydytettyjä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
kun harmaat ei enää rieku palstalla? palsta on nyt siisti ja sivistynyt keskustelufoorumi äideille.

tunnustakaa vaan poies, et aivan tylsyyden huippu koko palsta!!! tuli aina kivasti säpinää, kun joku harmaa sohasi muurahaispesää. nyt siis meinaa väkisten nukahtaa kun näit kuivii ja asiallisii juttui täält koittaa lukee. käsi sydämelle: kuka kaipaa entistä villiä menoa ja meininkiä? kuka kaipaa jatkuvaa mustien ja harmaiden välistä sotatilaa? mä voin tunnustaa ihan reilusti et mä ainaki kaipaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voihan sitä aina kirjautua jollakin huuhaa-nimimerkillä tänne ja sohaista sitä muurahaispesää jos siihen on tarvetta ;)

no siis mä en itse oo koskaan sohinut mut nauttinu mä kyl oon. mä oon ihaillut et joillaki on niin sana hallussa et osaavat noin aina juuri sopivati lohkasta. osaan siis kyl nauttia hyvästä viihteestä vaik en itse osaakkaan sitä tuottaa.

pomppu.gif
Minä haluan vanhan palstan takas!!!! |O

Mä taas mietin, että kuin herkästi niitä "asiattomia" viestejä poistellaan? ihan hyvä että sellaset ihan kipeet tekstit (ja kuvalinkitykset ym) vedetäänki pois, mutta eikai täältä nyt rueta jokaista ilkeilyä pois ottamaan? jos joku tahtoo tehdä alotuksen vaikka et"kökkönen sä oot helvetin ärsyttävä, ruma ja aivoton akka blaablaablaa" ni tehkööt mun puolesta, eli onko tollasetki niitä mitä ei enää hyväksytä täällä?

Olen, kiitos, mies tuli eilen illalla reissusta kotia.

Ja mitä tuohon kirjoitteluun tulee, miks kukaan ilkeilisi esim keskenmeno-osiossa? Tähänhän on edeleen harmailla vapaa pääsy. JA voithan aina mennä vauvalle...

Oli sitten aivan sama kirjoittiko harmaana vai mustana.
Jättää omaan arvoonsa tekstin jos ala-arvoista.
Ja siinä harmaat kuin mustat aukoo päätää kuten kirjoittavat asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nyt en ihan ymmärrä. voihan täällä vieläkin kirjoittaa kirjautumatta.

Niinpä, ap itsekin oli harmaa. :laugh:

no siis eihän tää kukaan enään uskalla kirjottaa mtn radikalia kun heti menee kone banniin vai miten se sanotaan mut kyl te ymmärrätte.

enkä mä siis tarkota mtn hirveetä loukkaamista ja kampitusta mut semmosta vireetä kissa_hiirileikkiä. mä en oo koskaan sitä hallinnut ja täält näyttää kaikki ne hyvät kirjottajat häippässeen.

Yhteistyössä