Oletteko nähneet kivan näköisiä pyöräilykypäriä aikuisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Aattelin jos mummulle hommais lahjaksi pyöräilykypärän, hän kun fillaroi päivittäin ja ilman kypärää. Markettivalikoimissa on pääasiassa niit virtaviivaisia malleja.

intersportista ostettiin koko meidän sakille. kaikille ostettiin samaa merkkiä koska on todella hyvä istuvuus ja hyvät säädöt (merkki limar 575)

mies= harmaa sinisillä salamoilla
mie (nainen37)= harmaa valkoislla ja pinkeillä kukilla
teini 13v= valkoinen harmaalla raidalla
neiti 7 v= pinkki harmailla raidoilla ja kukilla

Mulla mustapunainen kypärä, ihan on naisille tarkoitetun oloinen. Kyljessä lukee BELL, ja en tiedä mistä äitini sen mulle osti. Olen kyllä jo kolmevitonen, että oisin kai voinu iteki kypärän ostaa mutta en ole kokenut sitä tärkeäksi. Koko lapsuusajan jokainen pyöräili kouluun ilman kypärää :0 Niin vaan ajat muuttuu...

[QUOTE="Hmmm";26181669]Nythän on myös sellaisia hattujen näköisiä kypäriä. Varmasti saa Suomestakin, hintaluokasta en tosin tiedä. Ne ovat oikein tyylikkäitä mielestäni.[/QUOTE]

Joo, tiedän mitä tarkoitat! Mietin, että jos ostain yksivärisen pyöreähkön kypärän, niin sitä pysytyis vähän tuunaamaankin jos ei jotain parempaa löydy.

Jossain lehdessä oli kuva puolikkaan vesimelonin näköisestä pyöräilykypärästä, ja samalla firmalla olis kai muitakin. Harmittaa, kun en ottanut nimeä ylös. Tietäisköhän google.

[QUOTE="a.p";26181611]No katos! Tuolla on pari semmosta pyöreämpää mallia :)[/QUOTE]

No nuo pyöreät ne vasta karsean näköisiä on ja vielä jonkun mummon päässä!

Mulla on valkoinen perusmalli, missä hopeanharmaata. Musta se on nätti ja sopivan värinen kelle tahansa.

No jaa ne oli siis näitä - ei vars. pyöräilykypäröitä.
http://www.rautio.fi/eshop/product_catalog.php?c=55

Nää olis aika makeita pyööräilykypärän päällisiä
http://www.finnishdesignshop.fi/Yakkay-m-113.html