Oletteko maistaneet itse???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Misandra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
noista kalaöljykapseleista tuli mieleen että kappahl jakoi jotain näytepakkauksia mansikanmakuisista kalaöljykapseleista!! ihan kamalan makuisia nekin. ovat kyllä mainoskanavan keksineet...

Musta taas itsestäni ne mansikan makuiset on hyviä :ashamed:

Meillä poika tykkää muumi-kaloista (muumeja siinä pakkauksessa) ja musta ne on kamalia, siis se öljy sielä kapselissa. Poika mussuttaa ne hyvällä ruokahalulla naamaansa eikä se kaks kapselia meinaa päivässä muka hälle piisata :x

Deetipat on hyvänmakuisia, sisältää D3-vitamiinia, säilyvät huoneenlämmössä ja ne saa annosteltua pipetistä (jossa mitta) niin ettei tarvitse laskea tippoja. Ehdottomasti paras vaihtoehto! B)

Alkuperäinen kirjoittaja Usvametsän neito:
Oon maistanut, mutta tuo meidän 1v 7kk avaa heti suunsa täysin ammolleen kun sanoo että tässä d-vitamiini. Muuten ei kyl lusikalle paljo suuta aukaise.. :/ Entä jos niissä on jotain koukuttavaa ainetta??? :o

sitä on aina aika-ajoin hyvä miettiä, mitä syöttää lapsilleen. kun perehtyy vähän enempi näihin ravintojuttuihin niin voi kohdata aika karseitakin asioita, jotka on vain täysin vaiettuja suomessa. kuinka moni tiesi että jotkin suolat sisältävät alumiinia!?! ja aina kehutaan että suomessa on niin hyvä tämä elintarvikevalvonta, mutta valitettavasti silläkin on omat sponssaajat!!

devitolia saatiin eka purkki neuvolasta ilmaseksi. olen maistanu niitä, jekovitiä ja d-tippoja ja piän (niinku tytärki) eniten niistä viimisistä :D

Yhteistyössä