Oletteko kysyneet / onko teille kerrottu lapsen sukupuolta etukäteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja örppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ollaan kysytty molemmista, kun on ensin muuten tutkittu ja saatu "hyvältä näyttää" - kommentit. Eivät tykkää mitään varmaksi sanoa mutta kyllä tuolla Jorvissa ovat ainakin ihan kiltisti sanoneet oman arvionsa asiasta, eivätkä ole yhtään kummeksuneet :)

Ensimmäistä odottaessa ei ä-polilla kerrottu. Nyt tätä toista odotellessa kysyin ja lekuri sanoi et vaikuttas siltä ettei sielä mitään poikaa puoltavaa näy, mutta toisaalta jotkut osaavat piilottaa sen erittäin hyvin. Että jokseenki epäselvä vastaus.. :D

rakenne ultrassa kysyttiin et näkyyykö kumpi siel köllöttelee, kätilö kysyi et vaikuttaako se tieto jotenkin ja kun vastattiin et ei tietenkään, muuhun kuin siihen et sanonko siskolle et myy omat tyttöjen vauvan vaatteensa pois kun me ei niit tarvita, niin sitte katto et kumpi olsi tulossa.. poika meilel luvattiin ja poika tuli :)

Ekassa raskaudessa sukupuoli selvisi rakenneultrassa. Silloin halusimme miehen kanssa molemmat tietää etukäteen ja ultraaja suostui veikkauksensa kertomaan. Nyt tämän toisen raskauden ultra on ensi viikolla ja vielä kinaamme miehen kanssa siitä, kysytäänkö sukupuolta vai pidetäänkö jännitystä yllä. Itse haluaisin jännätä h-hetkeen saakka, mutta mies haluaa tietää jo etukäteen. Siis jos vaan ultraaja tällä kertaa suostuu veikkaamaan, kaikki kuulemma eivät suostu. Olen meidän perhekerhossa juuri äskettäin kuullut kahdestakin eri tapauksesta, joissa veikkaus on mennyt metsään.

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Ollaan kysytty molemmista, kun on ensin muuten tutkittu ja saatu "hyvältä näyttää" - kommentit. Eivät tykkää mitään varmaksi sanoa mutta kyllä tuolla Jorvissa ovat ainakin ihan kiltisti sanoneet oman arvionsa asiasta, eivätkä ole yhtään kummeksuneet :)

Näin meilläkin jorvissa! Naurahti nyt viimeks että jos nyt ei tulekaan se tyttö niin älkää nostako sit syytettä;) Sellaistakin kuulemma tapahtuu...

juu..kolmosen ja nelosen kaa mentiin jopa 4d-ultraan kun oli "ihan pakko" saada tietää. :D

joojoo..joku kuitenkin niin kirjoittaa niin oli vaaaaaltava pettymys kun oli taas väärä sukupuoli. kauheeta.... |O :headwall:

tästä nuorimmaisesta kysyttiin, ja kyllä itsekin ne vehkeet erotettiin kuvasta selvästi :)
lääkäri lupasi vaihtaa alaa jos tuleekin tyttö. ei tarvinnut alaa alkaa vaihtamaan :)

Kysytty mut kummastakaan ei rakenneultrassa näkynyt, Visusti peitteli paikkoja vaik mistä kulmasta katottiin ja härnättiin. Itse olin kyllä ekasta niin varmalla tyttöololla ja tyttö tuli. Kakkonen olikin poika.

Missään tapauksessa ei haluttu tietää vaan haluttiin pitää yllätyksenä. Sain muuten raskausaikana haukut erältä tutulta kun kuulemma on tosi omituista ettei kysy eikä hän "ainakaan ymmärrä miksi joku ei selvitä etukäätee". :D

Kysyttiin ihan muiden ultrien yhteydessä, ei erikseen varattu aikaa mihinkään ja varovaisesti sanottiin että tyttö taitaa olla, tai että ei näy merkkejä pojan kehityksestä. Jokainen n. 6 ultraajasta kertoi jollakin tavalla olevan tyttö :) Ja tyttö tuli.

Yhteistyössä