Oletteko koskaan ystävällisiä vieraita ihmisiä kohtaan?

  • Viestiketjun aloittaja gideon
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kaikkiin vastaan että useinkin. Mutta asioilla on myös kääntöpuolensa. Joskus huomaa itsekin tätä palstaa lukiessa että on kirjoittanut jostain asiasta tosi kärkkäästi. Usein nämä ovat sellaisia impulssivastauksia. Joku kirjoitus on saanut minut "riemastumaan" ja miettimään että voiko joku olla näin pöllö että kirjoittaa tällä tavoin.

Sitten sitä tulee vastattua turhankin kärkkäästi eikä aina muista että kun tästä kirjoittelusta puuttuu se henkilökohtainen kosketus voikin pelkän tekstin lukeminen saada turhan töykeän reaktion aikaan.

Tämä palsta on tarkoitettu aikuisille ihmisille. Ja musta olisi hyvä muistuttaa että tämä on vaan netti. Tämä ei ole todellista elämää (vaikka se ehkä joillekin siltä tuntuu). Eikä anonyymille henkilölle anonyymisti kirjoitettu teksti ole koskaan HENKILÖKOHTAISTA.

Myös sillä lukijalla on vastuu siitä ettei jokaisesta kirjoituksesta ota itseensä
 
"jep"
Irl lähtökohtaisesti aina. Palstalla olen ajoittain turhan piikikäs ja puran kohtaamaani vääryyttä (esim. itse saamaani aiheettoman tylyä tai epäoikeudenmukaista kohtelua) anonyymeihin ihmisiin.
 
gideon
Miksi käyttydyt sitten ilkeästi täällä, helpottaako se oikeasti oloasi? Itsekin saatan joskus irvailla, mutten saa siitä mitään iloa itselleni. Miksi kuitenkin teemme niin?
 
Mä oon vähän liiankin ystävällinen. Välillä ärsyttää, kun ei aina se toinen osapuoli ole "ansainnut" sitä, mutta oon ite asiakaspalvelussa ja siinä saa niin vähän toisilta joten pitää antaa sitten muille :)
 
Pyrin lähes aina olemaan ystävällinen. Olen vain tätä palstaa lukiessa huomannut, että monet tavoistani vain voi käsittää väärin ja ihmiset luulevat hyvää tahtovia lauseitani loukkaukseksi.
 

Yhteistyössä