Oletteko koskaan ajatelleet, että....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ilmapiiriä keventääkseen voisi tietysti vaikka kuuluvasti kysäistä "käytättekste pyöräilykypärää?"

Niin tai "Mitens, mitäs teil on lasissa" tai "Tietääks kukaan millon lapsilisät maksetaan?" tai "Noh, kuka on hallin kaunein?" :whistle: :D
Toi varsinkin olisi hyvä avausrepliikki :laugh:

Mitens, ennen kun tästä siirrytään sinne hallin niin saiskos pukea vähän lisää vaatetta päälle? :ashamed: En mä alasti ole, muttei paljoa puutukaan. :D
Ei saa. Sehän koko homman idea on, että tullaan sellaisina kuin just nyt ollaan. Puf vaan, koti, mukulat, tietsikat ym veks ja teleportaten jalkapallohalliin.

en mä voi... mulla ei ole housuja :ashamed: :snotty:

Mitens, ennen kun tästä siirrytään sinne hallin niin saiskos pukea vähän lisää vaatetta päälle? :ashamed: En mä alasti ole, muttei paljoa puutukaan. :D
Ei saa. Sehän koko homman idea on, että tullaan sellaisina kuin just nyt ollaan. Puf vaan, koti, mukulat, tietsikat ym veks ja teleportaten jalkapallohalliin.

No helkkari, tarviikos tästä nyt lämästä läppäri kiinni varuiksi jos se puf tapahtuu, meinaan mä en näissä kamppeissa ihmisten ilmoille lähde!? Vai tarviiko tässä ruveta tälläämään itsensä paraatikuntoon aina palstalle tullessaan? :o :o

No helkkari, tarviikos tästä nyt lämästä läppäri kiinni varuiksi jos se puf tapahtuu, meinaan mä en näissä kamppeissa ihmisten ilmoille lähde!? Vai tarviiko tässä ruveta tälläämään itsensä paraatikuntoon aina palstalle tullessaan? :o :o
Ei tarvii. Sitäpaitsi voithan sä aina sen pufin jälkeen esitellä itsesi vaikka Timppana :saint:

Ja mitens, jos siellä tahdotaan pinota vaikka kaikki ketkä kannattaa IFK:ta? Meneeks isoimmat sitten alle vai miten toimitaan? :whistle: :o Ja onks siellä varattuna nurkka, johon sisäpiiri kokoontuu?
Auts, mä en halua pinoutua ollenkaan. Tai no, ehkä vikana :D Sisäpiiri menee tietysti hallin pukusuojaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hallissa on vaikea olla harmaa/ruskea vieras. Hmm, ellei sitten pysyttelisi vuorotellen rusehtavan ja vuorotellen harmaan kaavun alla.
No se nyt vielä puuttuis, että osa porukasta muuttuisi naamaltaan mustiksi ja osa harmaiksi :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hallissa on vaikea olla harmaa/ruskea vieras. Hmm, ellei sitten pysyttelisi vuorotellen rusehtavan ja vuorotellen harmaan kaavun alla.
No se nyt vielä puuttuis, että osa porukasta muuttuisi naamaltaan mustiksi ja osa harmaiksi :laugh:

Täytyy varmaan kirjoitella aina parit harmaat sukkahousut taskussa.. varmuuden vuoksi.

Mä olisin pulassa siinä tilanteessa. :| Kun yrittäisin kuunnella mahdollisimman monen sanomiset. Todennäköisesti onnistumatta.

Ja itse olisin tietty ihan hiljaa. Ujona. :D (uskookohan tuota kukaan vieläkään, paitsi tietty ne, jotka jo tietävät)

voisi keskustelu olla erilaista. Vähemmän keskustelua ja vähemmän feikkijuttuja. kuka nyt kertoisi olevansa maailman upein blondi ja sitten tässä istuukin joku harmaa hissukka virttyneessä yöpaidassa sen miehen pariisin muotihuoneilta tuoman pitsi-silkki-yöunelman sijaan. ja luultavasti vähemmän haukkumisketjuja... tai en tiedä onko nykyihmisen miten helppo mennä huutamaan naama punaisena toiselle ihmiselle... itselle kun ei puolitutun kanssa ainakaan onnistu

Yhteistyössä