Oletteko käyttäneet rintamaitoa ihonhoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja julia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

julia

Vieras
Esim.jos vauva raapaissut kynnellään kasvoihinsa naarmun.kun laittaa siihen pisaran rintamaitoa paranee nopeammin.
Nyt aion kokeilla omaan naamaan joka pukkaa näppyä.

Käytin maitoa rintojen hoitoon kun aloittelin imetystä.. mitään isompia ongelmia mulla ei tosin ollut, joten en osaa sanoa oliko tuosta apua vai ei. Tai sitten iho kesti hyvin juuri tuon maitohoidon takia..

Enpä kauheesti iholle, mutta muutaman silmätulehduksen olen hoitanut lapsilta rintamaidolla. Koirallamme melkein krooninen silmätulehdus, joka antibiooteilla pysyy vain hetken poissa. Rintamaitotipat toimii paremmin ja silmä on ollut parempi kaikenkaikkiaan sen jälkeen, kun keksin kokeilla koiran silmiinkin sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Enpä kauheesti iholle, mutta muutaman silmätulehduksen olen hoitanut lapsilta rintamaidolla. Koirallamme melkein krooninen silmätulehdus, joka antibiooteilla pysyy vain hetken poissa. Rintamaitotipat toimii paremmin ja silmä on ollut parempi kaikenkaikkiaan sen jälkeen, kun keksin kokeilla koiran silmiinkin sitä.

no mutta jos se lääke tulee sun tisuista niin sä et voi ikinä lopettaa imettämistä :/

Yhteistyössä