Oletteko katselleet parin rakastelua julkisesti/salaa?

Oletteko katselleet parin rakastelua julkisesti/salaa?

Itse olen saanut katsella ihan julkisesti luvan kanssa kaveripariskunnan rakastelua.. istun sohvalla ja he on lattialla patjalla, mies päällä. Suloisen näköistä katsella kun mies laukeaa naisen sisälle.

En tiedä uskaltaisinko itse esiintyä,,,
 
Kiva kuulla, et muillakin on ollut tällaisia kokemuksia... Me ollaan taas oltu katseltavina...

Mun miehelläni oli ollut jo pitkään sellainen toive, et yks mun ystävättäristäni tulisi joskus katselemaan meitä rakastelemassa. Talvella sitten toteutin miehen toiveen, ihan suunnitellusti... Ja ihanaa oli...

Me rakasteltiin omassa sängyssämme ja mun ystävätär istui nojatuolissa vieressä ja katseli. Oli todella ihana kokemus...

Miten teillä meni? Oliko se sponttaani juttu vai sovittu? Teittekö tuon useammin kuin kerran?
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaikkiZ:
Miten teillä meni? Oliko se sponttaani juttu vai sovittu? Teittekö tuon useammin kuin kerran?
Ystävättäreni mies tuli kotiin pitkältä työreissulta kun olin kylässä ja saunomisen jälkeen homma ajutui siihen että mies halusi heti päästä purkamaan paineensa. Minun läsnäolo ei heitä haitannut joten siitä se lähti... kolmesti kaikkiaan rakastelivat ennen kuin mieheltä oli pussit tyhjinä.

Ja mausteena vielä oli se että minä sain aina päättää koska mies saa laueta... joutui välillä vähän pidättelemäänkin ennen kuin sai luvan
 
En ole koskaan ollut katselemassa, mutta kerran on tullut oltua tarkoituksella katseltavana.
Vaimon (silloin vielä tyttöystävä ) kanssa innostuttiin eräänä uutena vuotena, kun olimme saunomassa erään kaverini kanssa. Äijä häipyi siinä vaiheessa kun vaimoni kanssa suihkussa siirryimme käsi- ja sormipelistä suuseksiin. Vaimoa meinasi jälkeen päin hieman nolottaa.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jonna--:
Alkuperäinen kirjoittaja MaikkiZ:
Ystävättäreni mies tuli kotiin pitkältä työreissulta kun olin kylässä ja saunomisen jälkeen homma ajutui siihen että mies halusi heti päästä purkamaan paineensa. Minun läsnäolo ei heitä haitannut joten siitä se lähti... kolmesti kaikkiaan rakastelivat ennen kuin mieheltä oli pussit tyhjinä.

Ja mausteena vielä oli se että minä sain aina päättää koska mies saa laueta... joutui välillä vähän pidättelemäänkin ennen kuin sai luvan
Kuulostaa aika ihanalta, varsinkin toi teidän sponttaanius... Meillä kaikki oli todellakin aika "huolellisesti" suunniteltu... Ystävätär tuli kyläilemään, juotiin viiniä käytiin saunassa jne. Tämä kyseinen ystävätär on nähnyt minut ja mieheni alasti aikaisemminkin (saunassa, yllätys yllätys), mutta ei sitten mitään muut.

Kun sitten oli saunottu, supisin sitten mieheni korvaan, että hänen fantasiansa voitaisiin sitten toteuttaa...

Ystävättäreni istui ja seurasi meidän rakasteluamme, mutta ei antanut mitään "ohjeita" eikä sanonutkaan mitään... Meillä homma loppu miehen laukeamiseen; ollaan jo reilusti 30-kymppisiä eikä mies jaksa kolmea kertaa peräkkäin... =) Mies oli kyllä niin kiimainen, että ei ole ollut pitkään aikaan! Ja ystävättärenikin sanoi jäkikäteen, että oli ihana katsella...

Ihan tyhmä kysymys vaan: kun tuo ystäväpariskuntasi rakasteli kolmeen kertaan, niin mitäs te sitten teitte nuo "väliajat"? Ajattelin vain, että jaksoiko tuo mies aloittaa heti uuden suorituksen lauettuaan vai tuliko siinä taukoa?

Ja itseäni kovasti kiinnostaa, saiko tuo pariskunnan nainenkin sen ison O:n? Miltä se näyttää, kun toinen nainen laukeaa?

Minä sain kaksi mieletöntä O:ta, mutta en koskaan kehdannut kysyä, miltä se ystävättärestäni näytti...
 
Kerrostalon ikkunasta näin kerran kun mustaihoinen mies ja valkoinen nainen harrasti seksiä viereisessä kerrotalossa.Nainen oli päällä ja mies hyväili hänen rintoja :p
No mustaa miestä en ikinä sänkyyni ottais mutta ihan kiihottavan näköistä oli noin muuten :whistle: :LOL: :LOL:
 
"Ihan tyhmä kysymys vaan: kun tuo ystäväpariskuntasi rakasteli kolmeen kertaan, niin mitäs te sitten teitte nuo "väliajat"? Ajattelin vain, että jaksoiko tuo mies aloittaa heti uuden suorituksen lauettuaan vai tuliko siinä taukoa?

Ja itseäni kovasti kiinnostaa, saiko tuo pariskunnan nainenkin sen ison O:n? Miltä se näyttää, kun toinen nainen laukeaa?"



väliajat oli noin puoli tuntia kumpikin, ja niiden lomassa siivoilimme ja tiskasimme tämän ystävättäreni kanssa. Sonni siellä sängyllä lepäili ja valmistautui seuraavaan siitoskertaan.

Nainenkin sai todella ison O:n.. lantio tärisi kuin horkassa, potki jaloilla patjaa ja naamalla oli irvistys.. haukkoi henkeä...

Entä itse voisitko ottaa ystäväsi touhuun kolmanneksi?


 
Alkuperäinen kirjoittaja jonna--:
"
väliajat oli noin puoli tuntia kumpikin, ja niiden lomassa siivoilimme ja tiskasimme tämän ystävättäreni kanssa. Sonni siellä sängyllä lepäili ja valmistautui seuraavaan siitoskertaan.

Nainenkin sai todella ison O:n.. lantio tärisi kuin horkassa, potki jaloilla patjaa ja naamalla oli irvistys.. haukkoi henkeä...

Entä itse voisitko ottaa ystäväsi touhuun kolmanneksi?
On teillä ollu varsinaiset sessiot... Neidit käy välillä tiskaamassa ja pyykkäämässä, kun "siitossonni" keräilee voimiaan seuraavaa koitosta varten... =)

En kyllä haluaisi ottaa ketään kolmanneksi pyöräksi... Tuo ystävättäreni kutsuminen mukaan katselijaksi oli todellakin vain mieheni haaveen toteutus. Minua asia ei sen aluksi sen enempää innostanut...

Nyt kun huomasin, miten villiksi ja kiimaiseksi se tekee mieheni niin ehkä me otamme tuon session joskus uusiksi ja kutsumme ystävättäreni taas katselemaan. Tuo katselijan mukaan ottaminen toi kuitenkin mukaan sen verran "sähköä" (ystävättärenikin oli todella ihastunut näkemäänsä...), että ehkä "eka kerta" ei jäänyt ainoaksi.

Kolmatta pyörää (miestä tai naista) kuitenkaan mukaan halua....
 


>On teillä ollu varsinaiset sessiot... Neidit käy välillä tiskaamassa ja >pyykkäämässä, kun "siitossonni" keräilee voimiaan seuraavaa koitosta >varten... =)

Meilläkin homma saa jatkoa, tämä pariskunta nimittäin on koittamassa lasta ja olen saanut kunnian seurata tätä projekta aina kun vaan haluan paikalle mennä... Sonni nussii kyllä se verran hyvin että ihme jos ei ala kohta masu kasvaa.

 
Mä olen silleen ollut ukon kanssa, että istuin sen sylissä ja katseltiin jotakin leffaa, missä oli seksiäkin. Sitten ukko alkoi puristelemaan mun tissejä ja hiplaamaan haarojen välistä. Ei siinä sitten enää muu auttanut kuin kaivaa sen molo esille ja pistää se pimppaan. Mun bestis oli koko ajan siinä lähettyvillä ja näki kaiken ja melkoisen kiinnostuneena katseli touhua.
 
En ikävä kyllä ole koskaan päässyt katselemaan, fantasioinut olen siitä kyllä monesti B)
Itse olen nuoruudessani silloisen poikaystävän kanssa tainnut olla useamman kerran salaa katseltavana, kiihottava tilanne!
Haluaisin kokeilla tätä ihan luvan kanssakin, mutta miesystäväni ei lämpene ajatukselle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jonna--:
Taas on tullut katseltua tuota ystäväpariskuntaa... lähetyssaarnaajaa suosivat ja paljaalla ilman kumia.. hienosti menee lastit sisälle...

ihanaa katsella, muilla kokemuksia?
Oli pakko tulla taas tähän vanhaan keskusteluun pitkästä aikaa... Kun on uutta kerrottavaa... :)

Kutsuimme ystävättäreni taas kylään (saunomaan) ja sovimme että hän tulisi toista kertaa katsomaan rakasteluamme. Mieheni taisi arvata mitä on tulossa, koska ei meinannut malttaa pitää käsiään irti minusta. Olin kuitenkin sopinut ystävättäreni kanssa että mieheni tulee tällä kertaa rinnoilleni (viimeksi laukesi sisääni). Kun ehdotin uutta kertaa ystävättärelleni, hän esitti toivomuksen että pääsisi näkemään miten mieheni laukeaa...

Meillä olikin sitten seksitön viikko (mukaanlukien runkkauskielto!), että olisi siten jotain näytettävää.... =)

Mieheni oli mielettömän kiimainen ja rakasteli minua kyllä todella ihanasti! Itsekin nautin tilanteesta vielä enemmän, kuin edellisellä kerralla. Sain kahdet ihanat O:t!

Lopuksi olimme lähetyssaarnaajassa ja mieheni roiskautti lastinsa vatsalleni ja rinnoilleni. Ystävättärenikin nautti omien sanojensa mukaan "täysin rinnoin"...

Mutta nyt teidän kokemuksiinne!! Oletko jonna ollut edelleenkin mukana katselemassa? Onko tästä tullut teille ihan säännöllinen juttu?

Pääsetkö koskaan katsomaan miehen laukeamista vatsalle tai muualle vai tuleeko hän aina naisen sisään?

Oletko muuten hyväillyt tai runkannut itseäsi katsellessasi? Minusta tuntuu, että ystävättärelläni oli käsi housuissa viime kerralla, mutta kun kaikki tuntui niin hyvältä niin ei tullut katsottua tarkemmin...


 
Alkuperäinen kirjoittaja Magea75:
En ikävä kyllä ole koskaan päässyt katselemaan, fantasioinut olen siitä kyllä monesti B)
Itse olen nuoruudessani silloisen poikaystävän kanssa tainnut olla useamman kerran salaa katseltavana, kiihottava tilanne!
Haluaisin kokeilla tätä ihan luvan kanssakin, mutta miesystäväni ei lämpene ajatukselle.

Tuo salaa katseltavaksi joutuminenkin kiinnostaa, mutta kokemuksia ei ole... Mitenkäs te päädyitte katseltavaksi useammankin kerran?
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaikkiZ:
e!! Oletko jonna ollut edelleenkin mukana katselemassa? Onko tästä tullut teille ihan säännöllinen juttu?
Joo olen jo useamman kerran ollut katselemassa ja suurin osa kyllä menee ihan naisen sisälle kun mies ei malta vetää ulos kun tekee niin nannaa. Muutaman kerran on roiskaissut naisen vatsalle ja rinnoille, ja kerran nousi sängylle seisomaan ja siitä lasketti lakanoille ja lattialle. Siivoilimme ne sitten yhdessä tän naisen kanssa.

Aikas säännöllinen juttu on tullut, harva viikonloppu on jäänyt välistä yleensä on näytöksiä ollut.

Itsellä kyllä tekisi mieli menä vaikka siihen sängylle heidän viereen istuu ja katselee, mutten vielä ole kehdannut kysyä sopiiko... vaistoan kyllä että varmasti heille sopisi sekin.

Olemme lisänneet sellaisen lisämausteen ja haasteen miehelle, että joskus kun lähetyssaarnaajasta alkaa laueta naisen sisälle, niin ei saa työnnellä niin kovasti että sänky natisee. pitää siis pystyä laukeamaan hitaammin ja hallitusti... sitä vasta on jännä katsella kun mies paineissaan kärvistelee...

Ja tosiaan tuo jälkien siivoaminen ja lakanoiden pesu ei tunnu yhtään pahalta, ennemminkin kivalta kun voi heitä auttaa ja lasteja pestä
 
Täytyipä taas palata tähän (iki)vanhaan ketjuun pitkästä aikaa, kun on uusi kokemus kerrottavana (jos nyt näitä vielä joku lukee).

Edellisestä kerrasta, kun ystävättäreni on katsomassa mieheni ja minun rakastelua on kulut ties kuinka kauan aikaa, mutta nyt otettiin vihdoinkin uusiksi.

Ystävättäreni tuli taas kylään syömään ja sanomaan ja katsomaan rakasteluamme. Olin jutellut ystävättäreni ystävättäreni "esityksestä" ja hän oli saanut esittää toivomuksiakin...

Takana oli sitten seksitön viikko (mukaanlukien ihan suoraan sanottu runkkauskielto!) flunssan takia, jotta miehelläni olisi siten jotain näytettävää....

Aluksi mieheni seisoi sängyn vieressä ja minä kyykistyin hänen eteensä ottamaan suihin. En yleensä ota kovin usein suihin häneltä, mutta nyt imin ja nuolin oikein huolella. Ystävättäreni istui (kuten viimeksikin) nojatuolissa makuuhuoneemme reunassa.

Olin pyytänyt ystävätärtäni pitämään vaatteet päällä (hänellä oli saunan jälkeen verkkari-asu), mutta arvasin (ja pakko myöntää, ehkä toivoinkin), että hän myös hyväilisi itseään samalla.

Siirryimme sängylle lähetyssaarnaajaan, mutta niin, että jalkani olivat välillä mieheni olkapäillä ja välillä hän levitti jalkojani omien käsiensä varassa. Mieheni rakasteli ensin hitaasti ja sitten nopeammin ja nopeammin ja ruiskautti lopuksi aikamoisen lastin päälleni. Ihanan näköistä... Sain itse juuri ennen mieheni laukeamista aikamoisen O:n ja taisin ulvahtaa oikein kunnolla.

Ystävättäreni häipyi pesutiloihin esityksen jälkeen vähäksi aikaa ja tuli sitten sieltä vähän ajan päästä takaisin posket punottaen. En koskaan tullut kysyneeksi, kävikö hän siellä hoitamassa itsensä loppuun, mutta hän kyllä kertoi jälkikäteen kovasti nauttineensa esityksestä...

Täytyy kyllä (vähän omaksi hämmästyksekseni) kyllä myöntää, että katseltavana olo on aika kiihottavaa ja alan siitä itsekin innostua, vaikka olin alunperin vähän varautunut...






 
En ole katselijana ollut. Katseltavana kerran. Uutena vuotena 1997 (tai 1998) sain houkuteltua vaimoni (silloin vasta tyttöystävä) minun ja kaverini kanssa saunaan. Saunan jälkeen kaveri jäädessä vielä saunaan aloin hyväileen vaimoani suihkussa. Siinä vaiheessa kun kaveri tuli saunasta olimme jo niin toisiimme keskittyneitä ja kiimoissa, että hyvin lyhyen ympäri puhumisen jälkeen vaimo antoi minun jatkaa hänen nuolemista kaveristani välittämättä. Kaverin peseytyessä ja katsellessa alkulämmittelyt alkoi olla suoritettu. Siinä vaiheessa kun työnny vaimooni takaa päin kaverini katsoi parhaaksi häipyä. Liekkö alkavaa seisokkiaan ujosteli. Vaimoni ei muistanut seuraavana päivänä koko suihkusessiota. Pelkkä saunominen oli sille sen verran kaduttava lipsaus selvin päin, että en viitsinyt järkyttää häntä suihkusessiolla.
 
vierailija
Me ollaan taas oltu katseltavina...

Mun miehelläni oli ollut jo pitkään sellainen toive, et yks mun ystävättäristäni tulisi joskus katselemaan meitä rakastelemassa. Talvella sitten toteutin miehen toiveen, ihan suunnitellusti... Ja ihanaa oli...

Me rakasteltiin omassa sängyssämme ja mun ystävätär istui nojatuolissa vieressä ja katseli. Oli todella ihana kokemus...
Olipa ihanaa tekstiä... ♥
 
vierailija
Neidit käy välillä tiskaamassa ja pyykkäämässä, kun "siitossonni" keräilee voimiaan seuraavaa koitosta varten...

Tuo ystävättäreni kutsuminen mukaan katselijaksi oli todellakin vain mieheni haaveen toteutus. Minua asia ei sen aluksi sen enempää innostanut...

Nyt kun huomasin, miten villiksi ja kiimaiseksi se tekee mieheni niin ehkä me otamme tuon session joskus uusiksi ja kutsumme ystävättäreni taas katselemaan. Tuo katselijan mukaan ottaminen toi kuitenkin mukaan sen verran "sähköä" (ystävättärenikin oli todella ihastunut näkemäänsä...), että ehkä "eka kerta" ei jäänyt ainoaksi.
Jos sen nelikymppisen nais-ihastukseni sais edes katselemaan, kun upotan nesteeni naiseeni, niin olisi jo sekin iso voitto minulle...

Kun luin Maikin tarinan loppuun, oli se kyllä ihanaa luettavaa, siis mitä tuli katselijan kohtaloon... ♥
 
vierailija
Kutsuimme ystävättäreni taas kylään (saunomaan) ja sovimme että hän tulisi toista kertaa katsomaan rakasteluamme. Mieheni taisi arvata mitä on tulossa, koska ei meinannut malttaa pitää käsiään irti minusta. Olin kuitenkin sopinut ystävättäreni kanssa että mieheni tulee tällä kertaa rinnoilleni (viimeksi laukesi sisääni). Kun ehdotin uutta kertaa ystävättärelleni, hän esitti toivomuksen että pääsisi näkemään miten mieheni laukeaa...

Meillä olikin sitten seksitön viikko (mukaanlukien runkkauskielto!), että olisi siten jotain näytettävää.... =)

Mieheni oli mielettömän kiimainen ja rakasteli minua kyllä todella ihanasti! Itsekin nautin tilanteesta vielä enemmän, kuin edellisellä kerralla. Sain kahdet ihanat O:t!

Lopuksi olimme lähetyssaarnaajassa ja mieheni roiskautti lastinsa vatsalleni ja rinnoilleni. Ystävättärenikin nautti omien sanojensa mukaan "täysin rinnoin"...

Oletko muuten hyväillyt tai runkannut itseäsi katsellessasi? Minusta tuntuu, että ystävättärelläni oli käsi housuissa viime kerralla, mutta kun kaikki tuntui niin hyvältä niin ei tullut katsottua tarkemmin...
Vitsit minä kyllä haluaisin nähdä, että mitä eräs tietty naiskatselija tekisi seuratessaan minun ja Mariani rakastelua! ♥ Maaret, voisitko sinä mitenkään tulla edes katselemaan meitä, jos et muuta minusta halua! Haluaisin sinut edes seuraajaksi! ♥

Jo pelkästään ajatus siitä, että MS sitten upottaa kätensä housuihinsa ja... lämmittää ihanasti... ☺ T. nimimerkki Tero.
 
vierailija
Ystävättäreni istui (kuten viimeksikin) nojatuolissa makuuhuoneemme reunassa.

Olin pyytänyt ystävätärtäni pitämään vaatteet päällä (hänellä oli saunan jälkeen verkkari-asu), mutta arvasin (ja pakko myöntää, ehkä toivoinkin), että hän myös hyväilisi itseään samalla.

Siirryimme sängylle lähetyssaarnaajaan, mutta niin, että jalkani olivat välillä mieheni olkapäillä ja välillä hän levitti jalkojani omien käsiensä varassa. Mieheni rakasteli ensin hitaasti ja sitten nopeammin ja nopeammin ja ruiskautti lopuksi aikamoisen lastin päälleni. Ihanan näköistä... Sain itse juuri ennen mieheni laukeamista aikamoisen O:n ja taisin ulvahtaa oikein kunnolla.

Ystävättäreni häipyi pesutiloihin esityksen jälkeen vähäksi aikaa ja tuli sitten sieltä vähän ajan päästä takaisin posket punottaen. En koskaan tullut kysyneeksi, kävikö hän siellä hoitamassa itsensä loppuun, mutta hän kyllä kertoi jälkikäteen kovasti nauttineensa esityksestä...

Täytyy kyllä (vähän omaksi hämmästyksekseni) kyllä myöntää, että katseltavana olo on aika kiihottavaa ja alan siitä itsekin innostua, vaikka olin alunperin vähän varautunut...
♥ tätä katselijan kohtaloa! Taisi ystävätär tosiaan käydä hoitelemassa itsensä ihan loppuun asti... ja jos sille Severin-kankaan kissalle kävisi samoin... posket punottaen tulisi vaikka vessasta... karkkia ajatusmaailmalleni... T. Tero.
 

Yhteistyössä