Joo ton verran älysin, mutta millä logiikalla se järjestys niiden pallojen päälle tulee?Alkuperäinen kirjoittaja nedee:se luukku missä ne numerot on pitää siirtää ne numerot niihin palloihin, mut ei oo sama miten laittaa. pitää olla järjestys
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:Joo ton verran älysin, mutta millä logiikalla se järjestys niiden pallojen päälle tulee?Alkuperäinen kirjoittaja nedee:se luukku missä ne numerot on pitää siirtää ne numerot niihin palloihin, mut ei oo sama miten laittaa. pitää olla järjestys
Se lappu lensi sohvatyynyn alleAlkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:kirjahyllyn oikeasta reunasta työntyi ulos violetti kirja ja sen mukana lappu. se lappu lensi jonnekin enkä löydä sitä..
Jä mitähän tässä pitää tehdä?!Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:mä aloin pelaamaan tuota island escapea, liittykää seuraan
http://oyunlar1.com/online.php?flash=1480
Heh ja mie vaan ovea yritin paukuttaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:sillä aseella pitää ampua seinään
Mistä se yksi löytyi? Mä en löydä ja noi mulla taitaa olla...Alkuperäinen kirjoittaja Äityliininen:siis lappuja olen löytänyt:
kirjahyllystä,
Sohvasta,
pöytäliinan alta,
taitetun pöytälevyn alta,
siirtyvästä tiilesä, pöydän takaa,
säkistä, kissan kakan alta,
Taulusta,
Siis 8 olen löytäny mut en yhtään muista mistä sen yhen vielä löysin...
Eli kuitenki yksi puuttuu..
Tää on muuten eka kerta kun pelaan mitään tällasta..miten tän pitäs sit niinku päättyä..tekeekö noilla kaikilla roinilla jotain??
:ashamed:
juomalasi?Alkuperäinen kirjoittaja evelie:Mistä se yksi löytyi? Mä en löydä ja noi mulla taitaa olla...Alkuperäinen kirjoittaja Äityliininen:siis lappuja olen löytänyt:
kirjahyllystä,
Sohvasta,
pöytäliinan alta,
taitetun pöytälevyn alta,
siirtyvästä tiilesä, pöydän takaa,
säkistä, kissan kakan alta,
Taulusta,
Siis 8 olen löytäny mut en yhtään muista mistä sen yhen vielä löysin...
Eli kuitenki yksi puuttuu..
Tää on muuten eka kerta kun pelaan mitään tällasta..miten tän pitäs sit niinku päättyä..tekeekö noilla kaikilla roinilla jotain??
:ashamed: