Oletteko ikinä harrastaneet seksiä miehen kanssa, jolla on genitaalilävistys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Törmäsin vaan tällaisiin kuviin netissä ja rupesin miettimään...
Miltäköhän lävistykset tuntuu yhdynnässä? Kortsun käyttäminen taitaa ainakin olla aika haastavaa, ettei se repeydy rikki.
Mitä sanoisitte jos toisitte kotiin yhden illan jutun, ja riisuessa housuista paljastuisikin jotain tällaista? :D
(Kuvia: ei herkille)

http://www.yazka.com/images/pa_images.htm

En ole, musta noi on jotenkin oksettavia miehellä. Mulla itsellä on clithood, ja jotenkin ajattelen että se aivan eri asia kun tollain lävistys joka lävistää koko mulkeron pään :X

Kiinnostava ajatus, mut mua kyl jotenki pelottaa, että toi koru satuttais herkkiä paikkojani :S
En siis ole päässyt kokeilemaan.

Kipis, säilyikö sulla tunto ihan normaalina vai onko lävistyksen ottaminen vaikuttanut siihen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiinnostava ajatus, mut mua kyl jotenki pelottaa, että toi koru satuttais herkkiä paikkojani :S

Kipis, säilyikö sulla tunto ihan normaalina vai onko lävistyksen ottaminen vaikuttanut siihen?

Ihan normaalina säilynyt, tuossahan vaan lävistetään nahkaa, ei mitään herkkiä paikkoja. Ja pallot hieroo mukavasti juuri oikeista paikoista.
Plus se, että se on hitsin nätti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kipis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ihan normaalina säilynyt, tuossahan vaan lävistetään nahkaa, ei mitään herkkiä paikkoja. Ja pallot hieroo mukavasti juuri oikeista paikoista.
Plus se, että se on hitsin nätti :D

Hierooko ne juuri oikeista paikoista ns. koko ajan? Että oletko jatkuvassa kiihotustilassa? :D

Mustakin noi on miehellä kyllä hiukan ällöjä, jos jonkun uuden tuttavuuden housuista tollanen paljastuis niin saattais mennä mulla luu kurkkuun! :D Siksi oliskin hauska kuulla jonkun aitoja kokemuksia näistä vempeleistä ;)

Riippuu varmaan anatomiasta onko jatkuvassa kiihotustilassa :D Mä en ole, ainakaan noiden pallojen takia :D

Mietin vaan noissa miesten lävistyksistä että voikohan niiden kanssa käyttää kumia :O

Alkuperäinen kirjoittaja Kipis:
Riippuu varmaan anatomiasta onko jatkuvassa kiihotustilassa :D Mä en ole, ainakaan noiden pallojen takia :D

Mietin vaan noissa miesten lävistyksistä että voikohan niiden kanssa käyttää kumia :O

Mitä noita genitaalilävistysten ohjeita lueskelin, niin kyllä siellä varoitettiin, että hankauksessa kumi saattaa mennä rikki... Maalaisjärjellä siis ajattelis, että nuo sopivat ainoastaan parisuhteessa eläville, jotka eivät käytä kumia...
Tuntuukohan nuo naisesta hyvältä? Tuoko jotain ekstraa seksiin?

No mä en nää tuossa clithoodissa mitää nättiä, yök! Repaleisessa nahkanpalassa roikkuu niitti... Saa kyllä olla pirun nätti pimpsa ilman ylimääräsiä rellukkeita että tuo koru näyttää nätiltä :/

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
No mä en nää tuossa clithoodissa mitää nättiä, yök! Repaleisessa nahkanpalassa roikkuu niitti... Saa kyllä olla pirun nätti pimpsa ilman ylimääräsiä rellukkeita että tuo koru näyttää nätiltä :/

Kiitos, otan tuon kohteliaisuutena. Mustakin mun pimppi on oikein soma =)

Olen ollut, miehellä oli prinssi albert ja sitten siellä tyvessä, mutta ei nyt miltään erikoiselta tai järisyttävältä tuntunut, kuitenkin seisokissa se renkula on niin tiiviisti terskan ympärillä.. Kerran se pallo irtosi kesken kaiken ja sitähän sitte etsittiin.. Varmaan tuntuu kantajallaan siis enemmän kuin kumppanilla..

Alkuperäinen kirjoittaja V:
Olen ollut, miehellä oli prinssi albert ja sitten siellä tyvessä, mutta ei nyt miltään erikoiselta tai järisyttävältä tuntunut, kuitenkin seisokissa se renkula on niin tiiviisti terskan ympärillä.. Kerran se pallo irtosi kesken kaiken ja sitähän sitte etsittiin.. Varmaan tuntuu kantajallaan siis enemmän kuin kumppanilla..

Mutta eikö PA ole tosi iso :O? Siis se koru? miten ei voi olla huomaamatta kun sellain soutaa sisällä?

Yhteistyössä