Oletteko huomanneet (postin paketeista)...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Raivotar

Aktiivinen jäsen
27.11.2005
3 665
0
36
... että harvoin paketti on perillä vastaanottajallaan seuraavana päivänä. Olen lähettänyt useita paketteja viime aikoina ja netistä niiden kulkua seurattuani olen huomannut, että vain noin puolet on perillä "luvattuna" ajankohtana eli seuraavana päivänä klo 16 mennessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
... että harvoin paketti on perillä vastaanottajallaan seuraavana päivänä. Olen lähettänyt useita paketteja viime aikoina ja netistä niiden kulkua seurattuani olen huomannut, että vain noin puolet on perillä "luvattuna" ajankohtana eli seuraavana päivänä klo 16 mennessä.

Kyllä se paketti on monesti postissa jo silloin klo 16.00 mutta kun siellä ei ole enää ketään sitä hyllyttämässä niin et voi sitä vielä noutaa...

Alkuperäinen kirjoittaja naksu:
Meillä ainakin toimii sellainen systeemi että jos tietää sen lähetysnumeron voi hakea paketin postista vaikkei oo vielä kotiin saanut lippusta.

Mutta ei se lähetystunnuskaan auta jos sitä ei ole kukaan hyllyttänyt, koska paketti kirjautuu toimipaikkaan vasta kun sen joku hyllyyttää!

Alkuperäinen kirjoittaja naksu:
Meillä ainakin toimii sellainen systeemi että jos tietää sen lähetysnumeron voi hakea paketin postista vaikkei oo vielä kotiin saanut lippusta.

Sama systeemi toimii koko Suomessa, jos on kyse kotimaassa lähetetystä paketista. Ulkomailta tulevissa paketeissa on erilainen seurantatunnus ja se muutetaan Suomen JJFI.... seurantatunnukseksi vasta postitoimipaikassa. Tällaiset paketit voi noutaa vasta kun on lippunen tullut kotiin. Meillä on postitoimipaikkana tuo lähes ympärivuorokauden auki oleva Siwa, joten ihan mukavasti saa paketit noudettua pelkällä lähetystunnuksella kun kyttää paketin kulkua netistä.
:)