Oletteko huomanneet itsessänne tätä, kun mokaatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lenita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lenita

Vieras
Eli, jos laitan viestin väärään paikkaan kännyllä, sammutan kännystä heti virran viestin jo lähdettyä väärälle henkilölle. Samoin, jos lähetän väärän sähköpostiviestin, suljen heti koneen ja kiroan...Ihan kun se auttaisi tuomaan viestin takaisin ei lähettyihin...:D :ashamed:.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole huomannut. Eikö parempi keino olisi lähettää pahoitteluviesti?

Niin kai. Mutta jos on lähettänyt pomolleen miehelle tarkoitetun vonkausviestin, se voi olla pieni kynnys lähettää EDES sitä pahoitteluviestiä...:whistle:.

Alkuperäinen kirjoittaja lenita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ole huomannut. Eikö parempi keino olisi lähettää pahoitteluviesti?

Niin kai. Mutta jos on lähettänyt pomolleen miehelle tarkoitetun vonkausviestin, se voi olla pieni kynnys lähettää EDES sitä pahoitteluviestiä...:whistle:.

Parempi se kuin jättää pomo siihen uskoon, että vonkaat häneltä :)

Joo mä oon tehnyt muuten samaa!! :D

Ehkä johtuu siitäkin et ei haluu nähdä sitä vastausta... Ja muutenkin, oon huomannut et jos kovin odotan jotain viestiä (esim. mieheltä tms ) niin laitan puhelimen äänettömälle, ja silti kyttään sitä minuutin välein. heh

Mä en ole kyllä sulkenut konetta tai kännyä jos oon vahingossa väärään paikkaan viestiä laittanut. Välillä olen kyllä soittanut jollekkin aivan toiselle ihmiselle kun olisi ollut tarkoitus. Esim. Viimeksi mun piti soitaa äidilleni niin soitinkin kaverilleni.. :whistle:

Yhteistyössä